پیش فروش سایپا فقط با حساب وکالتی بانک تجارت!
منتشر شده در ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
کوییک

سایپا با صدور اطلاعیه‌ای متقاضیان طرح پیش فروش عادی فروش محصولات خود در دی ماه را ملزم به بازگشایی حساب وکالتی در بانک تجارت کرد.

به گزارش خودروم، به تازگی شرایط پیش فروش سایپا در دی 1401 اعلام شده است. اکنون گروه سایپا با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص اجرای طرح پیش فروش انواع محصولات خود توضیحاتی ارائه داده است. این گروه خودروسازی از متقاضیان عادی می‌خواهد که برای ثبت نام قطعی اقدام به بازگشایی یک حساب وکالتی در بانک تجارت کنند.

بر این اساس متقاضیان برای ثبت نام محصولات باید اقدام به تعریف حساب وکالتی برای شرکت‌های سایپا و پارس خودرو در بانک تجارت نمایند. در صورتی که متقاضی در بانک تجارت دارای شماره حساب نباشد؛ باید در ابتدا اقدام به افتتحا حساب در بانک یادشده نموده و سپس در خصوص وکالتی نمودن حساب مذکور اقدام کند.

متقاضی برای تعریف حساب وکالتی بانک تجارت، علاوه بر امکان مراجعه حضوری به یکی از شعب این بانک، می‌تواند با مراجعه به وبسایت car.farava.ir به صورت آنلاین در این خصوص اقدام کند. مشتری باید نسبت به واریز مبلغ پیش پرداخت خودروی مورد نظر براساس بخشنامه در حساب وکالتی تا ساعت 24 مروخ 25 دی ماه 1401 اقدام کند. در صورتیکه متقاضی در زمان پیش ثبت نام، نسبت به تعریف حساب وکالتی اقدام نکند؛ باید در زمان ثبت، شماره شبای حسابی در بان تجارت را که می‌خواهد تا پایان مهلت پیش ثبت نام برای آن حساب وکالتی تعریف نماید را در سیستم فروش اینترنتی ثبت نماید.

حساب وکالتی برای پیش فروش سایپا

مشتری می‌تواند تا پایان مهلت تعیین شده جهت پیش ثبت نام در صورت نیاز شماره شبای ثبت شده را در پروفایل شخصی خود ویرایش کند. پس از پایان مهلت پیش ثبت نام لیست منتخبین از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا اطلاعرسانی می‌شود. لازم به ذکر است که موارد مذکور یعنی تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان خرید خودرو از طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(مادران) نمی‌شود.

بروزرسانی: سایپا با صدور بخشنامه‌ای امکان تعریف حساب وکالتی در بانک‌های اقتصاد نوین، ملت و صادرات را فراهم نموده است.

چه کسانی باید حساب وکالتی باز کنند؟

تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان خرید خودرو از طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(مادران) نمی‌شود.

برای بازگشایی حساب وکالتی باید چه کار کرد؟

متقاضی برای تعریف حساب وکالتی بانک تجارت، علاوه بر امکان مراجعه حضوری به یکی از شعب این بانک، می‌تواند با مراجعه به وبسایت car.farava.ir به صورت آنلاین در این خصوص اقدام کند.

دسته بندی ها: تازه ها
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.