وزیر صمت باز هم استیضاح می شود
منتشر شده در ۰۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰

یکی از نمایندگان مجلس از استیضاح مجدد وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داده و واردات خودرو را اصلی‌ترین علت استضیاح فاطمی امین دانسته است.

به گزارش خودروم، نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی گفت: واردات خودرو یک ضرورت است.

سیدکریم حسینی اظهار کرد: برای ساماندهی بازار خودرو و ارتقا کیفیت ساخت خودرو در کشور و همچنین ایجاد رقابت برای بالابردن کیفیت و کاهش قیمت ها، واردات خودرو ضروری است.

وی افزود: تا زمانی که شرکت‌های داخلی خودروساز به مطالبه و خواسته‌های مردم بی اعتنا هستند و از نظر کیفی محصولات خود را ارتقا نمی‌دهند و خودروی بی کیفیت وارد بازار می‌کنند، واردات خودرو یک ضرورت است.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی گفت: برای تنظیم بازار خودرو و بهبود وضعیتی که در بازار خودرو شاهد هستیم باید هرچه سریعتر نسبت به واردات خودرو اقدام شود.

حسینی با بیان اینکه استیضاح دوم وزیر صمت در نوبت مجلس است، ادامه داد: وزیر صمت یک مرتبه در مجلس استیضاح شده و اکنون مجددا استیضاح دوم ایشان در نوبت است و در این زمینه بحث واردات خودرو یکی از اصلی‌ترین مسائلی است که در استیضاح ایشان مطرح خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: واردات خودرو مصوبه دولت و مجلس بوده و وزارت صمت باید هرچه سریعتر تعهد واردات خودرو را عملی کند اما تاکنون اقدام خاصی که منجر به واردات خودرو شود انجام نشده است.

منبع: ایسنا

دسته بندی ها: تازه ها
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.