جزئیات عرضه کیا و چانگان در بورس کالا اعلام شد
منتشر شده در ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۹
کیا پگاس

به گزارش خودروم، بورس کالای ایران از پذیرش 21 هزار و 140 دستگاه خودرو وارداتی از سوی شرکت های چانگان و کیا و خودرو دنا (متعلق به ایران خودرو) خبر داد. مدیریت پذیرش بورس کالای ایران اعلام کرد: پذیرش 21 هزار و 140 دستگاه خودرو وارداتی از سوی شرکت های چانگان و کیا و خودرو دنا […]

به گزارش خودروم، بورس کالای ایران از پذیرش 21 هزار و 140 دستگاه خودرو وارداتی از سوی شرکت های چانگان و کیا و خودرو دنا (متعلق به ایران خودرو) خبر داد.

مدیریت پذیرش بورس کالای ایران اعلام کرد: پذیرش 21 هزار و 140 دستگاه خودرو وارداتی از سوی شرکت های چانگان و کیا و خودرو دنا (متعلق به ایران خودرو) پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و چهل و هشتمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در تاریخ 11 آذر تصویب شد.

به این ترتیب 19 هزار خودرو سواری چانگان متعلق به چانگان چین که عرضه کننده آن سایپا است، راهی بورس کالا می شود.

همچنین شرکت بازرگانی کوشا خودرو نگین 500 دستگاه خودرو سواری کیا سراتو و 500 دستگاه خودرو سواری اسپورتیج و 500 دستگاه خودرو سواری کیا K5 و 200 دستگاه خودرو سواری سید و 100 دستگاه خودرو سواری پیکانتو و 100 دستگاه خودرو سواری کیا پگاس و 100 دستگاه خودرو سواری ریو و 70 دستگاه خودرو سواری سونت و 70 دستگاه خودرو سواری کیا سلتوس متعلق به شرکت کیا کره جنوبی را در بورس کالا پذیرش کرده است.

همچنین ایران خودرو موفق به پذیرش خودرو سواری رانا خود در بازار اصلی بورس کالا شده است.

منبع: کالا خبر

دسته بندی ها: تازه ها
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.