
سایک تصاویر سدان جدید ام جی 7 (MG7) از سری بلک لیبل را منتشر کرده و علاوه بر آن مشخصات فنی دو نسخه آن را اعلام کرده است.
به گزارش خودروم، تصاویر جدیدی از سدان ام جی ۷ منتشر شده و قطعاً باید آن را خودرویی بسیار زیبا دانست. ام جی(MG) اعلام کرده است که خودروی مزبور رسماً در تاریخ ۱۷ آگوست ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد. این سدان بزرگترین سدان ام جی تاکنون بوده و اولین خودرو ام جی از سری جدید بلک لیبل(Black Label) است.
سری بلک لیبل مجموعهای از وسایل نقلیه پیشرفته جدید، لوکس و اسپرت ام جی را شامل میشود که نسبت به مدلهای فعلی این کمپانی کاملاً متفاوت هستند. خودروهای سری بلک لیبل از ترین مشکی و نشان سیاه رنگ MG استفاده خواهند کرد. ام جی ۷ در واقع بسیار اسپرت به نظر میرسد و ما آن را با رینگهای بزرگ خاکستری مات، کاپوتی بلند و جلو پنجرهای بزرگ در جادهها خواهیم دید.
همچنین در زیر جلو پنجره لبهای جالب با خطی تند نمایان بوده و در عقب از گلگیرهایی عریض، اسپویلر دم اردکی و یک بال بازشو استفاده شده است. از لامپهای LED متصل در عقب به خوبی بهرهبرداری شده و چهار لوله اگزوز بزرگ را میتوان دید. تصاویری که میبینید توسط کمپانی سایک و برای تبلیغ سری بلک لیبل گرفته شده و به همین خاطر کیفیت چندان مناسبی ندارند.

به نظر میرسد که ام جی ۷ از رینگهای ۱۹ یا ۲۰ اینچی استفاده کرده باشد. اسپویلر دم اردکی واقعاً طراحی قسمت عقب را کامل کرده است. شمایل کلی ام جی ۷ شبیه به خودروهای فیسبک است؛ اما خلق و خوی یک سدان را دارد و با طول، عرض و ارتفاعی به ابعاد ۴,۸۸۴، ۱,۸۸۹ و ۱,۴۴۷ میلیمتر عرضه میشود.
در حال حاضر عرضه ام جی ۷ با دو نسخه گوناگون قطعی شده است. نسخه اول با نام ۴۰۵ VTGI Trophy شناخته شده و مجهز به موتور ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۵۷ اسب بخار و گشتاور ۴۰۵ نیوتنمتر است. این موتور قدرت خود را با استفاده از جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک ZF به چرخها منتقل میکند. نسخه دوم ۳۰۰ VTGI نام دارد و از موتور ۱.۵ لیتری توربو با ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتنمتر گشتاور برخوردار است. در این نسخه از جعبه دنده ۷ سرعته DCT استفاده میشود.
علاوه بر این ام جی در حال توسعه یک نسخه پلاگین هیبریدی از خودروی ام جی ۷ بوده و در اواسط سال ۲۰۲۳ آن را عرضه خواهد کرد. اینکه ام جی ۷ به بازار اروپا صادر میشود یا نه؛ هنوز مشخص نیست؛ چون برنامههای ام جی اروپا با ام جی چین کاملاً متفاوت بوده و بخش اروپایی ام جی(به غیر از بریتانیا) در حال حاضر بر روی عرضه خودروهای برقی متمرکز شده و عرضه سدانی بنزینی از سوی آنها بعید به نظر میرسد. این خبری بد برای بازار اروپا است؛ چون ام جی ۷ قطعاً در قاره سبز با استقبال زیادی مواجه میشود.














