جتور یک برند جهانی می شود
افزایش صادرات در دستور کار منتشر شده در ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
جتور

جتور در نمایشگاه شانگهای خوش درخشید و موفق به جذب مخاطبین بسیاری شد. این خودروساز چینی به دنبال افزایش و گسترش عمق نفوذ خود در بازارهای جهانی است.

به گزارش خودروم، جتور توانست بیش از 200 شریک تجاری را به غرفه خود در نمایشگاه شانگهای بکشاند. این تلاش‌ ستودنی برای جهانی شدن همزمان معرفی چند شاسی بلند قابل توجه برای عرضه در بازارهای خارجی بود.

جتور به عنوان زیر مجموع چری از سال 2019 صادرات را آغاز کرد. این خودروساز چینی اکنون به 35 کشور جهان صادرات دارد. مجموعه نمایندگی‌های جتور در منطقه شرق آسیا به بیش از 400 واحد می‌رسد.

جتور در نمایشگاه شانگهای اجدیدترین خودروهای خود را به نمایش در آورد. یکی از خودروهای مزبور مدل T2 بود. این خودرو در دو نوع بنزینی و پلاگین هیبریدی عرضه خواهد شد. همچنین انتظار داریم که در سال جاری میلادی شاهد عرضه آن در بازارهای جهانی باشیم.

یکی دیگر از مدل‌های برجسته جتور خودروی داشنگ i-DM بود. این مدل 321 اسب بخار قدرت و گشتاوری 545 نیوتن متری دارد. شعاع پیمایش آن بیش از 1000 کیلومتر خواهد بود.

به گفته انجمن خودروسازان چین در این دوره و تاکنون بیش از 994 هزار خودرو چینی صادر کرده‌اند. این رقم نسبت به سال گذشته 70,6 درصد افزایش یافته است. سال گذشته چین با صادرات 3,1 میلیون خودرو دومین صادرکننده بزرگ جهان شد.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.