تویوتا کرولا 2023 ارتقاء یافته در ژاپن عرضه شد
بروزرسانی ژاپنی منتشر شده در ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۷
تویوتا کرو 2023 JDM

خودروسازی تویوتا نسخه JDM یا ارتقاء یافته کرولا 2023 را در ژاپن معرفی کرد. این خودرو از نمایشگر بزرگتر و مشخصات فنی بهبود یافته برخوردار است.

به گزارش خودروم، آیا شما متوجه تفاوت‌های موجود در کرولاهای جدید شده‌اید؟ اگر پاسخ شما منفی است؛ باید بگوییم که ما در مورد چراغ‌های جلو و جلوپنجره نسخه جدید و ارتقاء یافته تویوتا کرولا 2023 در ژاپن صحبت نمی‌کنیم.

در نسخه ارقاء یافته ژاپنی خبری از نشان تویوتا در جلوی خودرو نیست و به جای آن از حرف C بزرگی استفاده می‌شود. در مدل JDM مدت زیادی است که از آن استفاده شده و از 2023MY برای این کرولا 2023 جدید استفاده می‌شود. البته در عقب لوگوی تویوتا حفظ شده و در جلو و عقب برای نشان دادن برخورداری این خودرو از پیشرانه برقی، تزئیناتی آبی رنگ را می‌بینیم.

تویوتا کرو 2023 JDM

نسل دوازدهم این خودرو از سال 2018 وارد بازار شد و تویوتا در بازار ژاپن همواره کرولا را ارتقاء داده است. کرولا 2023 از پیشرانه هیبریدی 1,8 لیتری به همراه موتور الکتریکی بهبود یافته استفاده کرده و در مدل‌های بنزینی 1,5 و 2 لیتری نیز شاهد اصلاح موتور و بهبود مصرف سوخت هستیم. علاوه بر این، رنگ‌بندی‌های جدیدی برای بدنه ایجاد شده و برخی از جزئیات ظاهری بروز شده‌اند.

اکنون مشتریان ژاپنی می‌توانند به جای صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، از نمایشگری 10,5 اینچی با قابلیت اتصال بی‌سیم به اپل کارپلی استفاده کنند. همچنین خریداران کرولا 2023 ارتقاء یافته با پرداخت هزینه اضافی از امکان اتصال وای‌فای برخوردار می‌شوند. سنسورهای پارک جلو و عقب به شکل استاندارد روی کرولا نصب هستند.

تویوتا کرو 2023 JDM

مجموعه‌ای گسترده از قابلیت های ایمنی برای جلوگیری از تصادف و نزدیکی بیش از حد خودرو به عابر پیاده، دوچرخه و وسایل نقلیه پارک شده وجود دارد و کرولا 2023 به سیستم هدایت و ترمز خودکار مجهز شده است.

کرولا 2023 در ژاپن از بروزرسانی OTA پشتیبانی کرده و تویوتا ویژگی‌های ایمنی این خودرو را حتی پس از خرید ان توسط مشتری، بروزرسانی خواهد کرد. در مورد سیستم ایمنی این خودرو باید گفت که اکنون تویوتا کرولا 2023 ارتقاء یافته ژاپنی، در هنگام گردش به چپ یا راست، قابلیت تشخیص عابر پیاده را دارد.

قیمت نسخه ارتقاء یافته تویوتا کرولا 2023 از بین 13,700 تا 20,700 دلار است. نسخه استیشن یا تورینگ نیز با قیمتی بین 14,200 تا 21 هزار دلار به فروش می‌رسد. نسخه هاچبک با عنوان اسپرت نیز تقریباً ارزشی معادل با نسخه‌های سدان و استیشن دارد.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.