هوندا XR-V 2023 توسط دانگ فنگ معرفی شد
به همراه موتور 1.5 لیتری توربو منتشر شده در ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۲
Honda XR-V 2023/ جلو هوندا XR-V

نسل جدید و مدل 2023 هوندا XR-V توسط جوینت ونچر دانگ فنگ و هوندا معرفی شد.

به گزارش خودروم، نسل جدید و مدل 2023 هوندا XR-V توسط جوینت ونچر دانگ فنگ و هوندا معرفی شد. خودروی جدید از طراحی بیرونی و داخلی جدیدی بهره برده و نسبت به مدل فعلی، لوکس‌ و جوان پسندتر است.

Honda XR-V 2023 / جلو پنجره هوندا XR-V

از نظر ظاهری باید مدل 2023 هوندا XR-V را یک خودروی جدید و جایگزینی مناسب برای مدل فعلی دانست. در این شاسی‌بلند کوچک از جلو پنجره‌ای شش ضلعی و بزرگ با عناصر کرومی ماتریس نقطه‌ای، چراغ‌های جلو با عناصر گرافیکی مشکی رنگ و… استفاده می‌شود. همچنین برای افزایش حس و حال اسپرت بودن و زیباتر شدن هوندا XR-V جدید از یک تریم کرومی زیبا در زیر جلو پنجره و بر روی سپر جلو استفاده شده و این موضوع شخصیت ظاهری و زیبایی هوندا XR-V را دو چندان کرده است.

Honda XR-V 2023/ نیم رخ عقب هوندا XR-V

در پروفیل کناری، خط شخصیت هوندا XR-V 2023 را می‌بینیم که بسیار ساده است. این خط از بالای چراغ‌های جلو شروع شده و تا چراغ‌های عقب کشیده می‌شود. استفاده از این خط تنها لایه‌های بصری و زیبایی خودرو از نمای بغل را افزایش داده و باعث می‌شود که هوندا XR-V 2023 قدرتمندتر به نظر برسد. همچنین در نمای بغل شاهد به کارگیری رینگ‌های 18 اینچی جدید و پنج پره دوبل خاکستری و نقره‌ای هستیم که برای آنها از لاستیک‌های مدل UltraContact UC6 کانتیننتال استفاده شده است.

Honda XR-V 2023/ نمای عقب هوندا XR-V

در عقب XR-V 2023 از سبک جدید طراحی خودروها استفاده شده است. چراغ‌های گروهی عقب گرافیکی مشکی رنگ دارند و ترکیب آنها با لوگوی هوندا هماهنگ بوده و شمایل خوبی خلق کرده‌اند. همچنین ظاهر محیط ذوزنقه‌ای شکل بزرگ درب صندوق عقب و جای پلاک خودرو، جذابیت‌های بصری XR-V را بیشتر کرده است. از نظر ابعاد خودروی جدید هوندا در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4380، 1790 و 1590 میلی‌متر اندازه دارد و فاصله محوری آن نیز 2610 میلی‌متر خواهد بود. با توجه به ابعاد مزبور، اندازه مدل 2023 هوندا XR-V تغییری نسبت به نسخه فعلی ندارد.

Honda XR-V 2023/ نمای بغل هوندا XR-V

در کابین برای جوان پسندتر شدن محیط از ترکیب رنگ‌های نارنجی و مشکی استفاده شده است. فرمان سه پره و مجهز به دکمه‌های کنترلی مختلف است. صفحه نمایش کنترل مرکزی 9 اینچی بوده و به نسخه ارتقاء یافته سیستم ایمنی هوندا SENSING، ورژن سوم سیستم اتصال هوشمند هوندا CONNECT و Carlife مجهز است. از دیگر امکانات هوندا XR-V 2023 می‌توان از شارژ بی‌سیم تلفن همراه، دریچه تهویه مطبوع سرنشینان عقب، سیستم جدید جلوگیری از برخورد اشیاء یا CMBS، کروز کنترل تطبیقی، نمایش نقاط کور، سیستم یادآوری دینامیک دید عقب، دستیار راننده و… نام برد.

Honda XR-V 2023 / داشبورد هوندا XR-V

هوندا XR-V 2023 از پیشرانه‌ای 1.5 لیتری توربو با قدرت 121 اسب بخار بهره می‌برد و توان موتور توسط جعبه‌دنده CVT به محور جلو منتقل خواهد شد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.