مرسدس بنز EQS فیس لیفت ۲۰۲۵ آمد
همزاد S کلاس منتشر شده در ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۸
2025 Mercedes EQS

مرسدس بنز از نسخه فیس لیفت، جدید و ۲۰۲۵ سدان الکتریکی EQS رونمایی کرد. محصولی که حالا ظاهری نه چندان مطلوب دارد و از قیمت فراوانی برخوردار است.

به گزارش خودروم، مرسدس بنز EQS فیس لیفت ۲۰۲۵ معرفی شد. بنز ضمن ارائه فیس لیفت برای این خودروی برقی از اعمال برخی از ویژگی‌های کلاس S بر روی پرچمدار الکتریکی خود اجتناب نمی‌کند. عمده تغییرات در نمای ظاهری جلوی این خودرو مشاهده می‌شود. جایی که رقیب بی ام و i7 یک جلوپنجره جدید با تزئینات کرومی و تقلیدی از خودروهای احتراقی را به همراه دارد.

بدنه‌ای شبیه به کلاس S

2025 Mercedes EQS

ستاره بنز به شکل ایستاده بوده و تزئین کاپوت کلاس S کلاسیک را یاد آور می‌شود. در آینده نزدیک EQS به شکل استاندارد دارای سپر جلو لاین از برند AMG خواهد بود. ما با یک فیس لیفت تقریباً معمولی روبرو هستیم؛ اما به شکلی بسیار بحث برانگیز مرسدس بنز EQS فیس لیفت ۲۰۲۵ شبیه به تخم مرغ است. حتی بروزرسانی با المان‌های کلاس S هم این خودرو را نجات نمی‌دهد.

تغییرات محیط داخلی

فضای داخلی مرسدس EQS 2025 تا حد زیادی بدون تغییر ماقی می‌ماند. اما مرسدس اکنون دریچه‌های خروجی سیستم تهویه مطبوع بر روی ستون B را با کروم تزئین می‌کند. بالش‌های پشتی دارای دوستی با کیفیت بوده و شاهد بکارگیری چرم ناپا هستیم. همچنین با افزودن ۵ میلی‌متر فوم اضافی به پشتی صندلی‌های عقب، سرنشینان در این بخش احساس راحتی بیشتری دارند.

باتری بزرگتر

در زیر بدنه جدید مرسدس EQS جدید یک باتری بهبود یافته با ظرفیت ۱۱۸ کیلووات ساعت به جای ۱۰۸,۴ کیلووات ساعت قبلی وجود دارد. به این ترتیب شعاع پیمایش در نسخه +450 مرسدس ای کیو اس ۲۰۲۵ دیفرانسیل عقب به ۵۶۶ کیلومتر با یکبار شارژ می‌رسد. این رقم در نسخه‌های چهار چرخ متحرک معادل ۵۵۵ کیلومتر خواهد بود. همچنی با یکبار شارژ می‌توان EQS را در نسخه AMG تا ۴۹۰ کیلومتر راند.

بازیابی انرژی بهتر مرسدس EQS 2025

مرسدس بنز EQS فیس لیفت ۲۰۲۵

در مرسدس EQS فیس لیفت ۲۰۲۵ از نرم افزاری جدید برای بازیابی انرژی به وسیله سیستم ترمز استفاده می‌شود. این سامانه انرژی بیشتری را به باتری‌ها باز می‌گرداند. دیسک‌های ترمز در خودروهای احتراقی کمتر درگیر بازیابی انرژی هستند. به همین خاطر هم به شکل اتوماتیک گاهی نوعی از تعمیر و نگهداری بر روی دیسک‌ها اعمال می‌شود.

قیمت و زمان عرضه مرسدس EQS 2025

مرسدس ای کیو اس ۲۰۲۵ تا اواخر سال جاری وارد بازارهایی مانند آمریکا خواهد شد. احتمالاً قیمت نسخه +450 این خودرو بیش از ۱۰۴ هزار دلار است. برادر چهار چرخ متحرک آن ۱۰۷ هزار دلار ارزش دارد. برای نسخه 580 نیز باید بیش از ۱۲۹ هزار دلار پرداخت کرد. نسخه AMG هم بیش از ۱۴۷ هزار دلار قیمت دارد. اما باید دانست که نتایج مطالعه‌ای نشان می‌دهد که تنها ۱۲ ماه پس از خرید EQS ارزش این خودرو نصف می‌شد و حدود ۶۵ هزار دلار کاهش می‌یابد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.