کیا K5 فیس لیفت یا اپتیما ۲۰۲۵ معرفی شد
همچنان در اوج منتشر شده در ۰۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
کیا اپتیما 2025 فیس لیفت

کیا علی‌رغم استقبال خود از کراس‌اوورها هنوز هم با قدرت به تولید سدان ادامه می‌دهد و در جدیدترین اقدام خود فیس لیفت ۲۰۲۵ کیا اوپتیما را وارد بازار کرد.

به گزارش خودروم، با وجود افزایش روز افزون خودروهای کراس‌اوور کیا همچنان سدان‌های خود را با همان سرعت بروزرسانی می‌کند. استینگر دیگر وجود ندارد. اما اگر از آن خودروی ذاتاً هاچبک دل خوشی ندارید و هنوز دلباخته خودروهای شاسی‌بلند نیستید؛ پیشنهاد جدیدی پیش روی شما قرار می‌گیرد. اکنون پس از چهار سال از رونمایی نسل پنجم مدل فعلی، کیا K5 فیس لیفت یا اپتیما ۲۰۲۵ معرفی می‌شود.

کیا اوپتیما 2025 فیس لیفت

برای افزایش توجه شما باید نگاهی به نسخه موجود از این خودرو در بازار کره جنوبی نگاه کنید. مدلی که مشخصات ان احتمالاً با نمونه جهان ییکسان است. اگر چه کیا اپتیما ۲۰۲۵ فیس لیفت تغییرات قابل توجهی دارد؛ اما این طور نیست که K5 را با دگرگونی زیادی مواجه کند. کیا در این محصول طراحی گرافیکی چراغ‌های جلو و عقب را تغییر می‌دهد و از فرمولی مشابه با خودروهای برقی پیروی می‌کند. سپر جلو نیز جدید بوده و دارای دریچه‌های مصنوعی بزرگتری است.

کیا اوپتیما 2025 فیس لیفت

در قسمت عقب از اگزوزهای جدیدی استفاده می‌شود که آنها را در نسخه اسپورت‌تر GT لاین نمی‌بینیم. رینگ‌ها نیز در کیا K5 مدل ۲۰۲۵ فیس لیفت در ابعاد ۱۶ تا ۱۹ اینچ قابل سفارش بوده و دارای طرح‌های جدیدی هستند. این رینگ‌ها عمدتاً مشکی رنگ بوده و تزئیناتی متالیک در آنها مشاهده می‌شود. دو رنگ بدنه جدید نیز برای کیا اپتیما ۲۰۲۵ فیس لیفت در نظر گرفته‌اند.

طراحی داخلی کیا اپتیما ۲۰۲۵ فیس لیفت

اما تغییرات مهم‌تر را باید درون کابین کیا K5 مدل ۲۰۲۵ فیس لیفت مشاهده کرد. جایی که بر روی داشبورد کیا اپتیما ۲۰۲۵ فیس لیفت از یک جفت نمایشگر خمیده استفاده می‌شود. علاوه بر این به جای دسته دنده قبلی از نوع چرخشی آن با ابعادی کوچک استفاده می‌شود. در همان بخش و پایین کنسول مرکزی، کیا خسگر اثر انگشت را قرار می‌دهد. کیا K5 مدل ۲۰۲۵ دوربین‌هایی در جلو عقب با وضوح تصویر بالا برای ضبط و ذخیره‌سازی تصاویر دارد. دیگر تغییرات نیز شامل هدآپ جدید، نوزگیر صدا و پشتیبانی بیشتر از بروزرسانی OTA می‌شود.

مشخصات فنی کیا K5 فیس لیفت ۲۰۲۵

کیا اوپتیما 2025 فیس لیفت

کیا K5 مدل ۲۰۲۵ فیس لیفت با موتور ۲ لیتری بنزینی تنفس طبیعی و قدرت ۱۶۰ اسب بخار قابل سفارش است. همچنین امکان خرید این خودرو با موتور ۱,۶ لیتری توربوشارژ ۱۸۰ اسب بخاری یا موتور ۲ لیتری LPI با قدرت ۱۴۹ اسب بخار وجود دارد. علاوه بر این نسخه هیبریدی از موتور ۲ لیتری ۱۵۲ اسب بخاری به همراه پیشرانه الکتریکی ۳۸,۶ کیلواتی استفاده می‌کند. قیمت نسخه پایه اپتیما ۲۰۲۵ فیس لیفت حدود ۲۰,۵۰۰ دلار است.

دسته بندی ها: خارجی منتخب
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.