معرفی کیا EV5 2025 در چنگدو چین!
برگ برنده جدید منتشر شده در ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
کیا EV5 2025

کیا در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو چنگدو چین، از شاسی بلند کامپکت، برقی و کاملاً جدید EV5 رونمایی کرد. مشخصات این خودرو و قیمت آن بزودی اعلام خواهد شد.

به گزارش خودروم، شاسی بلند کامپکت، برقی و کاملاً جدید کیا EV5 توسط خودروساز کره‌ای در نمایشگاه خودرو چنگدو رونمایی شد. البته جزئیات زیادی در رابطه با این خودرو منتشر نشد و فعلاً باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر در مورد دومین محصول بدون آلایندگی کیا باشیم. در حال حاضر فقط چند تصویر رسمی به همراه اطلاعاتی پراکنده از رسانه‌های مختلف در رابطه با این خودرو وجود دارد. مثلاً ما می‌دانیم که سیستم روشنایی این خودرو قابلیت تنظیم از مجموع 64 رنگ را دارد. در این میان 10 رنگ توسط کارشناسان نورپردازی کیا انتخاب شده‌اند.

کیا EV5 2025

کیا می‌گوید که در EV5 2025 نورپردازی خودرو با تغییر حالت رانندگی و نوع آن تغییر می‌کند. به عنوان نمونه در صورت عبور از سرعت مجاز، نورپردازی خودرو به شما هشدار خواهد داد. کیا چهار تریم داخلی را برای این محصول در نظر دارد. این شاسی بلند پنج نفره دو پوشش صندلی شامل پارچه و چرم مصنوعی بسته به سفارش مشتریان دارد. رنگ بدنه نیز شامل 9 مورد از مجمله مروایدی سفید برفی، سفید شفاف، قرمز ماگما و… می‌شود.

کیا EV5 2025

معاون اجرایی و رئیس مرکز طراحی جهانی کیا، ساخت این شاسی بلند را براساس فلسفه طراحی منحصر به فرد کیا موسوم به Opposites United می‌داند. به گفته کریم حبیب در تمام مراحل طراحی، مهندسان بخش‌های مختلف با یکدیگر هماهنگ بوده و در نتیجه EV5 با استاندارد جدید از نظر طراحی و عملکرد برای ارتقاء سطح رانندگی و تجربه کاربری تولید خواهد شد.

بنابر داده‌های وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، کیا EV5 در طول، عرض و ارتفاع 4,615، 1,875 و 1,715 میلی‌متر ابعاد دارد. فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2,750 میلی‌متر است. محصول جدید کیا بر اساس پلتفرم 800 ولتی E-GMP با سیستم تعلیق مک فرسون ساخته می‌شود.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.