معرفی آئودی Q7 مدل ۲۰۲۵ با چهره جدید
تأکید بر دید خوب! منتشر شده در ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
آئودی Q7 مدل ۲۰۲۵

آئودی پس از ماه‌ها انتظار و تردد نسخه اولیه و آزمایشی Q7 جدید در شهرهای اروپا، رسماً از مدل ۲۰۲۵ این خودرو با ظاهری تازه و چراغ‌هایی قدرتمند رونمایی کرد.

به گزارش خودروم، سرانجام پس از چندین ماه مشاهده نسخه اولیه و استاری آئودی Q7 مدل ۲۰۲۵ رسماً معرفی شد. آئودی کیو ۷ جدید چهره تازه‌ای دارد و ما با فیس لیفتی بزرگ و کاملاً متفاوت روبرو هستیم. این نکته بسیار مهم است. چون Q7 کنونی سال‌ها پیش معرفی شد و چهره ان تقریباً شبیه به مدل ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ است. اما در نسخه ۲۰۲۵ آئودی Q7 با جلو پنجره جدید، بزرگ و هشت ضلعی مواجه می‌شویم. بخشی از سپر نیز طراحی جدیدی دارد و از چراغ‌های LED به همراه HD Matrix با نور لیزی و سایر ویژگی‌های سفارشی استفاده می‌شود.

آئودی می‌گوید که اکنون Q7 با استفاده از چراغ‌های جدید خود دیدی گسترده‌تر را به ارمغان می‌ورد. پرتوهای قدرتمند چراغ‌ها در سرعت‌های بالاتر از ۷۰ کیلومتر در ساعت فعال می‌شود. این پرتوها حاصل روشن شدن ۲۴ لامپ LED هستند. چراغ‌های عقب نیز از نظر روشنایی بهینه هستند. در مدل پایه از رینگ‌های ۱۹ اینچی براق و دوربین دید عقب با قابلیت پارک کمکی پلاس استفاده می‌شود. نسخه‌های گران قیمت‌تر را می‌توان با رینگ‌های ۲۰ تا ۲۲ اینچی و رنگ‌های بدنه جدید خریداری کرد. از نظر تکنولوژی نیز به راحتی می‌توان با سیستم اطلاعات و سرگرمی به سراغ اسپاتیفای رفت و از سامانه‌هایی همچون تغییر خطوط، هشدار فاصله و… برخوردار هستید.

آئودی Q7 مدل ۲۰۲۵ از موتورهایی آشنا استفاده می‌کند. نسخه‌ای از این خودرو به پیشرانه دیزلی ۳ لیتری با قدرت ۲۲۸ یا ۲۸۲ اسب بخار مجهز است. موتوری V6 با قدرت ۳۳۵ اسب بخار و پیشرانی ۴ لیتری V8 توئین توربو ۵۰۰ اسب بخاری نیز برای این خودرو در نظر گرفته‌اند. تریم S دارای تزئینات مشکی رنگ، سر اگزوزهای بیضی شکل و اسپویلر جلو بوده و در ۴,۱ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.