سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴ معرفی شد
همیشه خاص منتشر شده در ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴

سوبارو WRX TR جدید با ترمزهای برمبو، بهبود فرمان‌پذیری، لاستیک‌هایی خاص از کمپانی بریجستون و... توسط این خودروساز ژاپنی معرفی شد.

به گزارش خودروم، پس از انتشار تصاویر و تیزرهای تبلیغاتی فراوان سرانجام سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴ معرفی شد. این خودرو در Subiefest Florida رسماً به جهانیان معرفی می‌شود. نسخه TR چندین ارتقاء فنی نسبت به نمونه استاندارد WRX دریافت می‌کند و تا اوایل سال آینده وارد بازارهای جهانی از جمله آمریکا خواهد شد.

سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴

سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴ اکنون فنرهایی سفت‌تر دارد. نرخ میرایی آن را اصلاح کرده‌اند و فرمان‌پذیری بهتری دارد. در نتیجه کنترل خودرو آسان‌تر بوده و به راحتی می‌توان از سواری با این خودرو همراه با تایرهای استاندارد ۱۹ اینچی بریجستون پوتنزا S007 با قابلیت افزایش چسبندگی در شرایط مرطوب و خشک لذت برد.

سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴

تایرهای فوق تأثیر مثبتی بر فرایند ترمزگیری خودرو دارند. اما علاوه بر نکته مزبور باید به بروزرسانی سیستم ترمز و استفاده از کالیپرهای شش پیشتونه برمبو در جلو و دو پیستون عقب با رنگ قرمز اشاره کرد. لنت و روترهای نیز بزرگتر از قبل هستند. سیلندر اصلی ترمز هم بزگتر بوده و قدرت توقف WRX TR اکنون بسیار بیشتر از نسخه معمولی این خودرو است. آخرین مورد مزتبط به ترمزها نیز بکارگیری دیسک‌های ۳۴۰ میلی‌متری در جلو و ۳۲۶ میلی‌متری در عقب هستند.

سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴

قدرت توسط موتوری ۲,۴ لیتری توبروشارژ باکسر سوبارو با قدرت ۲۷۱ اسب بخار و گشتاور ۳۴۹ نیوتن‌متر تأمین می‌شود. سیستم چهار چرخ متحرک نیز به شکل استاندارد در سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴ در دسترس خواهد بود. صندلی‌های استاندارد و جدید Recaro برای راننده و سرنشین جلو تعبیه شده‌اند. این صندلی‌ها با مواد اولتراسوید مشکی و خاکستری پوشیده می‌شوند. روی هر دو صندلی لوگوی Recaro موجود بوده و امکان تنظیم الکتریکی آنها در هشت جهت وجود دارد.

سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴

نسخه آمریکایی بدون بال عقب بزرگ این خودرو در استرالیا عرضه می‌شود. به جای آن باید منتظر اسپویلری کوچک و همرنگ با بدنه خودرو باشیم. قیمت نیز هنوز مشخص نیست. ولی با توجه به قیمت WRC لیمیتد با گیربکس دستی به میزان ۳۸ هزار دلار، احتمالاً باید منتظر نرخی بیشتر برای سوبارو WRX TR مدل ۲۰۲۴ باشیم.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.