سوبارو کراس تِرک 2023 با دیفرانسیل جلو معرفی شد
در ژاپن منتشر شده در ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
سوبارو کراس تِرک 2023

خودروساز مطرح و ژاپنی سوبارو نسخه دیفرانسیل جلو کراس تِرک 2023 را به همراه امکانات متعدد برای عرضه در ژاپن معرفی کرده است.

به گزارش خودروم، تصور غلط این است که تمام مدلهای سوبارو در سطح استاندارد و جهانی به غیر از مدل  BRZ با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می‌شوند. اما این موضوع حقیقت ندارد؛ زیرا سوبارو در ژاپن خودروهای Kei را با دیفرانسیل جلو عرضه می‌کند. این برند کراس اوور بزرگ رکس را در ماه نوامبر معرفی کرد که خودرویی دیفرانسیل جلو بود و اکنون سوبارو کراس تِرک نیز به عنوان مدلی دیفرانسیل جلو معرفی شده است.

این کراس اوور کوچک در برحی از بازارها با نام XV هم شناخته می‌شود و یک مدل پایه چهار چرخ متحرک در بازار دارد. اما کراس تِرک JDM در سرزمین مادری با سطوح تورینگ و لیمیتد هم به فروش رسیده و دو سطح دیفرانسیل جلو و چهار چرخ متحرک دارد.

نسل سوم این خودرو از موتور 2 لیتری بنزینی تنفس طبیعی با قدرت 145 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 188 نیوتن متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه استفاده می‌کند. یک موتور الکتریکی 13 اسب بخاری با گشتاور 65 نیوتن متر هم به پیشرانه احتراقی کمک خواهد کرد. ارقام مرتبط به حداکثر سرعت و شتاب ذکر نشده؛ اما نباید برای مشتریان معمولی مشکل خاصی ایجاد کنند.

سوبارو کراس تِرک 2023

فاصله سوبارو کراس تِرک 2023 نسبت به زمین 200 میلی‌متر است. وزن آن بسته به تجهیزات و نوع دیفرانسیل بین 1,540 تا 1,620 کیلوگرم است. در حال حاضر پیشرانه دیگری در دسترس نیست؛ اما اگر از موتور قدرتمندتری در بازار آمریکا برای این خودرو استفاده شد؛ اصلاً متعجب نشوید!

در مدل معمولی JDM سوبارو کراس تِرک 2023 مجموعه‌ای از امکانات مانند دکمه استارت و استاپ، سر اگزوزهای دوگانه، اسپویلر سقف و.. در دسترس است. قیمت نسخه تورینگ و دیفرانسیل جلو حدود 20 هزار دلار بوده و برای نسخه لیمیتد و چهار چرخ متحرک باید نزدیک به 25 هزار دلار پرداخت کرد.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.