اولین تصاویر از کیا سورنتو 2024 فیس لیفت را ببینید
تغییر در وقت اضافه منتشر شده در ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
کیا سورنتو 2024 فیس لیفت

کیا تصاویر فیس لیفت میان دوه‌ای سورنتو 2024 را منتشر نمود. ظاهر بدنه و کابین این خودرو دست خوش تغییر شده و بزودی وارد بازار می‌شود.

به گزارش خودروم، اولین تصاویر از کیا سورنتو 2024 فیس لیفت نشان از آمادگی برند کیا برای ایجاد تغییراتی بزرگ برای مدل سورنتو دارد. البته شاسی بلند سایز متوسط کیا فعلاً یک فیس لیفت میانی را تجربه می‌کند. بنابراین استایل کلی آن خیلی تغییر ندارد. فیس لیفت جدید این خودرو شامل اصلاحات بصری قابل توجهی است. برای درک بهتر این موضوع باید در نظر گرفت که مدل نسل چهارم بیش از سه سال پیش رونمایی شد و هنوز هم تازگی دارد.

کیا سورنتو 2024 فیس لیفت

اولین تصاویر رسمی فیس لیفت کیا سورنتو 2024 نمای جلویی کاملاً تغییر یافته‌ای را نشان می‌دهد. چراغ‌ها گرافیکی T مانند دارند و لامپ‌های مرتبط به چراغ روشنایی روز در کنار لوگوی کیا جای گرفته‌اند. به هر حال دیگر نشان کیا درون جلوپنجره قرار نداشته و بر روی بخش پایینی کاپوت آن را می‌بینیم.

کیا سورنتو 2024 فیس لیفت

جلوپنجره مانند سپر شمایل جدیدی دارد. سپر نیز میزبان چراغ‌های مه‌شکن سورنتو 2024 خواهد بود. حالا ورودی‌های عمودی شکل هوا بزرگتر بوده و بر روی سپر صفحه‌ای نقره‌ای رنگ را می‌بینیم.

کیا سورنتو 2024 فیس لیفت

با توجه به فیس لیفت میانی سورنتو، از نمای کناری همچنان این محصول بدون تغییر است. ولی رینگ‌ها شمایل جدیدی دارند. چراغ‌های عقب و گرافیک آنها نیز متفاوت و هم راستا با چراغ‌های جلو هستند. به نظر می‌آید که چراغ‌ها دنده عقب نیز پایین سپر و بخش نقره‌ای رنگ آن جای دارند.

کابین کیا سورنتو 2024 فیس لیفت

کیا سورنتو 2024 فیس لیفت

فضای داخلی آشنا به نظر می‌آید. اما تغییراتی کابین سورنتو رخ می‌دهد. برای مثال به جای دریچه‌های هوای عمودی در مرکز از انواع باریک آنها استفاده می‌شود. این کار برای قراردادن نمایشگر لمسی بزرگتر سیستم اطلاعات و سرگرمی و ایجاد فضا برای آن لازم بود.

کیا سورنتو 2024 فیس لیفت

برند کره‌ای از سیستم کنترل تهویه مطبوعی مدرنی بهره می‌برد و از کلیدهای خازنی مشابه با اسپورتیج و EV6 استفاده می‌کند. همچنین سامانه احراز هویت با اثر انگشت از دیگر مدل‌های گروه هیوندای به کیا سورنتو 2024 می‌آید. رنگ‌های جدیدی مانند سبز شهری، قهوه‌ای و… نیز برای این خودرو قابل سفارش خواهد بود.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.