کاوازاکی Z7 هیبریدی ۲۰۲۴ معرفی شد
سرعت بر روی دو چرخ! منتشر شده در ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰
کاوازاکی Z7 هیبریدی ۲۰۲۴

کاوازاکی در نمایشگاه EICMA امسال از موتورسیکلت پلاگین هیبرید Z7 با مشخصاتی مشابه نینجا ۷ هیبریدی رونمایی کرد.

به گزارش خودروم، یک ماه پس از معرفی اولین موتورسیکلت هیبریدی جهان، کاوازاکی Z7 هیبریدی ۲۰۲۴ در نمایشگاه EICMA سال جاری رونمایی شد. البته عاشقان محصولات کاوازاکی از این موضوع شگفت زده نیستند. چون خرید نسخه‌های ساده یا Z معمولی و نینجا را با پلتفرمی یکسان نسبت به کاوازاکی Z7 هیبریدی ۲۰۲۴ ترجیح می‌دهند.

کاوازاکی Z7 هیبریدی ۲۰۲۴

در واقع نسخه هیبریدی کاوازاکی نینجا ۷ هیجان خاصی را وارد صنعت موتورسیکلت سازی جهان کرد. چون علاقه‌مندان با چیزی متفاوت نسبت به نسخه الکتریکی نینجا e-1 و Z e-1 مواجه بودند. کاوازاکی نینجا ۷ هیبرید هم خوب بود و هم بسیار سرگرم‌کننده به نظر می‌رسید. اکنون هم کاوازاکی Z7 هیبرید ۲۰۲۴ با ظاهری مشابه نسبت به نینجا ۷ هیبرید را شاهد هستیم.

کاوازاکی Z7 هیبریدی ۲۰۲۴

این موتورسیکلت جدید دارای همان موتور الکتریکی و احتراقی منحصر به فرد موجود در نینجا ۷ هیبریدی است. اما این محصول  با عنوان اولین موتورسیکلت تولید انبوه جهان معرفی شد. موتور احتراقی دوگانه با حجم ۴۵۱ سی‌سی و موتور الکتریکی ۹ کیلوواتی در این موتورسیکلت وظیفه تأمین نیروی حرکت را برعهده دارند. حداکثر شعاع پیمایش الکتریکی این وسیله نقلیه ۱۲ کیلومتر بوده و می‌توانید هر دو موتور احتراقی و الکتریکی را با انتخاب حالت اکو هیبرید فعال نگاه دارید.

حالت اسپرت و بوست برقی هم برای این موتورسیکلت در نظر گرفته‌اند. بنابراین در پنج ثانیه می‌توان قدرت موتورها را برای عبور در شرایط ترافیکی آهسته تنظیم کرد. این موتورسیکلت در رنگ‌هایی شامل نقره‌ای روشن متالیک، سبز لیمویی متالیک مات، خاکستری مات گرافن استیل و خاکستری گرافیت متالیک عرضه می‌شود. قیمت کاوازاکی Z7 هیبریدی مشخص نیست.

دسته بندی ها: عناوین روز موتورسیکلت
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.