معرفی جتور X90 پرو با امکاناتی متنوع
فیدلیتی بزرگ! منتشر شده در ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
jetour x90 pro

جتور نسخه بروز شاسی‌بلند X90 را با پسوند پرو و قیمتی بین ۱۸ تا ۲۴ هزار دلار وارد بازار چین کرد. قدرتمندترین نسخه این محصولی موتوری ۲ لیتری TGDI دارد.

به گزارش خودروم، جتور یکی از زیر مجموعه‌های گروه خودروسازی چری است. این برند به تازگی جتور X90 پرو را به عنوان شاسی‌بلندی احتراقی معرفی کرد. ضمن اینکه در حال حاضر برخی از محصولات جتور در ایران با عنوان فیدلیتی مونتاژ می‌شوند. پس در صورت حضور این خودرو در بازار کشورمان، احتمالاً شاهد عرضه با نام فیدلیتی X90 پرو خواهیم بود.

فیدلیتی X90 پرو

شاسی بلند جتور X90 پرو را باید نمونه بروزتری از نسخه X90 پلاس دانست. جتور X90 پلاس در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و سال گذشته نیز یک بروزرسانی کامل را دریافت نمود. چهره نسخه پرو و پلاس تقریباً یکسان است. اما فضای داخلی فیدلیتی X90 پرو مشابه با همتای پلاگین هیبریدی خود یعنی جتور L9 است. در هر حال نسخه پرو ظاهری مدرن، جلوپنجره بزرگ با تزئینات آلشاری، چراغ‌های LED و… جالب توجهی شبیه به جتور تراولر دارد.

jetour x90 pro

در نمای عقب و کنار تقریباً ما با همان جتور L9 روبرو هستیم. بر روی در صندوق عقب عبارت 390TGDI درج می‌شود. چراغ‌های این بخش پیوسته بوده و شاهد استفاده از اگزوز دوگانه هستیم. این خودرو از نظر ابعاد در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴,۸۵۸، ۱,۹۲۵ و ۱,۷۸۰ میلی‌متر اندازه دارد. فاصله بین دو محور نیز ۲,۸۵۰ میلی‌متر بوده و فضای داخلی نسبتاً بزرگی در اختیار سرنشینان خواهد بود.

طراحی داخلی

جتور X90 پرو

برای طراحی فضای داخلی فیدلیتی X90 پرو از زبان ساده‌ای استفاده می‌شود. نمایشگر مرکزی ۱۵,۸ اینچ ابعاد دارد و بدون قاب است. کیفیت متریال و روکش صندلی‌ها بسیار قابل توجه است. از جمله نکات قابل ذکر نیز باید به دسته دنده کریستالی، تزئینات چوبی و پیانویی به همراه بلندگوهای متعدد اشاره کرد. این خودرو را می‌توان در انواع پنج یا هفت نفره سفارش داد. در نمونه پنج نفره فضای بار بزرگی معادل ۱,۶۳۴ لیتر در دسترس خواهد بود.

مشخصات فنی جتور X90 پرو

جتور X90 پرو

جتور این خودرو را از نظر فنی با دو پیشرانه به فروش می‌رساند. بنابراین نمونه اول موتوری ۱,۶ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر دارد. گزینه دوم نیز از موتوری ۲ لیتری TGDI با قدرت ۲۵۴ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. هر دو نمونه به گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه متصل هستند.

قیمت

جتور در چین مزایا و مشوق‌های فراوانی برای خریداران X90 پرو در نظر دارد. از جمله آنها نیز باید به پرداخت هزینه معامله از جانب جتور، تخفیف‌های نقدی مختلف، پنج سال اینترنت رایگان با محدودیت ۶ گیگابایت در ماه، گارانتی طولانی مدت برای اولین مالک و… اشاره کرد. قیمت این خودرو در چین بین ۱۸ تا ۲۴ هزار دلار خواهد بود.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.