معرفی جتور X90 پلاس ۲۰۲۴ با قیمت ۱۴ هزار دلار
گزینه احتمالی بهمن موتور منتشر شده در ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۷
جتور X90 پلاس ۲۰۲۴

جتور به عنوان زیر مجموع گروه خودروسازی چری، کراس اوور بزرگ X90 پلاس ۲۰۲۴ را با قیمت ۱۴,۰۰۰ تا ۱۷,۴۰۰ دلار و چهار تیپ مختلف وارد بازار چین کرد.

به گزارش خودروم، کراس اوور جتور X90 پلاس ۲۰۲۴ در چهار تیپ مختلف معرفی شد. این خودرو اکنون در بازار چین قیمتی بین ۱۴,۰۰۰ تا ۱۷,۴۰۰ دلار دارد جتور یکی از زیر مجموعه‌های گروه خودروسازی چری است. شاسی بلند X90 اولین بار در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. نسخه پلاس این خودرو به عنوان فیس لیفت X90 در سال ۲۰۲۱ به بازار آماد.

جتور X90 پلاس ۲۰۲۴

جتور X90 پلاس ۲۰۲۴ از نظر ابعاد به ترتیب در طول، عرض و ارتفاع ۴,۸۵۸، ۱,۹۲۵، ۱,۷۸۰ میلی‌متر اندازه دارد. فاصله بین دو محور آن نیز ۲,۸۵۰ میلی‌متر است. مدل ۲۰۲۴ این خودرو را می‌توان در چین با پنج رنگ بدنه سفارش داد. همچنین کراس اوور بزرگ جتور بر روی رینگ‌های ۱۸ یا ۱۹ اینچی حرکت می‌کند. این خودرو را می‌توان در انواع پنج یا هفت نفره خریداری کرد.

جتور X90 پلاس ۲۰۲۴

صندلی‌های این خودرو با چرم مصنوعی پوشیده شده‌اند. در بهترین مدل‌ها صندلی راننده را می‌توان در شش جهت و به شکل برقی تنظیم نمود. ضمن اینکه گرمکن نیز برای صندلی‌های ردیف جلو وجود دارد. همچنین صندلی راننده دارای سردکن است. صندلی‌های ردیف دوم را می‌توان در زاوایای مختلفی از ۲۵ تا ۴۱ درجه تنظیم نمود. حجم صندوق عقب نمونه پنج نفره نیز معادل با ۱,۱۳۰ لیتر است. سانروف پانورما این خودرو هم ابعادی معادل با ۶۰ اینچ دارد.

طراحی جتور X90 پلاس ۲۰۲۴

جتور X90 پلاس ۲۰۲۴

از نظر طراحی در مدل ۲۰۲۴ جتور X90 پلاس شاهد استفاده از جلو پنجره هشت ضلعی با تزئینات آبشاری هستیم. در عقب نیز نواری کرومی اتصال میان چراغ‌های این بخش را برقرار می‌کند. دو خروجی اگزوز هم بر روی سپر وجود دارد و ظاهر خودرو را اسپرت کرده‌اند. در داخل نمایشگر مرکزی ۱۲,۳ اینچی و جلو آمپر دیجیتالی ۱۲,۳ اینچی وجود دارد. فرمان سه پره تخت و چرمی است. نورپردازی داخلی بر روی درها وجود دارد. شارژر بی‌سیم در کنسول مرکزی نیز برای مدل‌های رده بالا وجود دارد.

مشخصات فنی جتور X90 پلاس ۲۰۲۴

جتور X90 پلاس ۲۰۲۴

در این خودرو قابلیت پارک خودکار، هشدار خروج از خط حرکتی و سامانه نظارت بر نقاط کور وجود دارد. جتور X90 پلاس ۲۰۲۴ از موتور ۱,۵ یا ۱,۶ لیتری توربوشارژ مجهز به جعبه دنده شش سرعته دستی یا هفت سرعته دوکلاچه استفاده می‌کند. موتور ۱,۵ لیتری مزبور ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. در حالی که موتور ۱,۶ لیتری این خودرو ۱۹۴ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر را ارائه خواهد داد.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.