رضوانی ونجنس با ظاهری علمی و تخیلی معرفی شد
کادیلاک اسکالید برای انتقام! منتشر شده در ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۴
رضوانی ونجنس 2023 (Rezvani Vengence)

رضوانی ونجنس (Rezvani Vengence) به عنوان شاسی‌بلندی لوکس و شبه نظامی براساس پلتفرم کادیلاک اسکالید و انبوهی از آپشن‌های گوناگون معرفی شد.

به گزارش خودروم، ما همیشه از برند رضوانی انتظار داریم که محصولات آنها بسیار بزرگتر از حد معمولی باشد و خوشبختانه رضوانی ونجنس (Rezvani Vengence) هم از این قاعده مستثنی نیست.

خودروی مزبور پس از مدت‌ها شایعه پراکنی و نشر تصاویر جاسوسی، سرانجام به عنوان شاسی‌بلندی سه ردیفه با ظرفیت حمل 8 سرنشین معرفی شد. ونجنس شاید از نظر ظاهری کمی خشن به نظر برسد؛ اما کابین مجللی داشته و از صفحه نمایش OLED و چرم زیادی در محیط داخلی آن استفاده شده است.

بغل رضوانی ونجنس 2023 (Rezvani Vengence)

رضوانی ونجنس در زیر درب موتور خود از پیشرانه‌ای 6,2 لیتری V8 استفاده کرده و به شدت شبیه به کادیلاک اسکالید است؛ اما نباید اشتباه کرد، چون به نظر شما اسکالید با دستگیره‌های درب برقی و اختیاری عرضه می‌شود؟ در ونجنس چنین چیزی ممکن بوده و اگر به استفاده از برخی آپشن‌های شبه نظامی در شاسی‌بلند لوکس خود علاقه‌مند هستید؛ باید گفت که این خودرو گزینه‌های زیادی پیش‌روی شما قرار خواهد داد.

امکانات

شما امکان سفارش پانل‌های زرهی بدنه و شیشه‌های ضد گلوله را دارید و سرنشینان هم می‌توانند در خودروی رضوانی ونجنس از جلیقه و کلاه ایمنی به همراه ماسک گاز، پیچ‌های مغناطیسی درها، لاستیک‌های ویژه، آژیر، چراغ‌های قدرتمند، سیستم دید در شب حرارتی و حتی امکان شلیک اسپری فلفل استفاده کنند. علاوه بر این اگر نیاز به پوشش و ترک سریع محل دارید؛ آپشن دود در خدمت شما خواهد بود!

رضوانی ونجنس 2023 (Rezvani Vengence)

موارد فوق و بخش دیگری از امکانات متعدد و نظامی رضوانی ونجنس، به شکل اختیاری به مشتریان عرضه می‌شوند.اما اگر فقط به دنبال قدرتنمایی هستید؛ نسخه استاندارد ونجنس با همان بدنه زرهی حجیم و تخیلی بازی‌های ویدیویی و به شکل استاندارد عرضه می‌شود. در واقع رضوانی از میلن ایوانوف(Milen Ivanov)، یکی از سازندگان وسایل نقلیه بازی‌های ویدیویی درخواست کرده بود که ونجنس را طراحی کند.

فریس رضوانی(Ferris Rezvani)، مدیرعامل این برند مطرح می‌گوید: هدف ما این بود که خودرویی مفهومی و شبیه به بازی‌های ویدیویی علمی و تخیلی را در خیابان‌ها و مقابل دیدگان مردم قرار دهیم.

مشخصات فنی رضوانی ونجنس (Rezvani Vengence)

در زیر ظاهر خشن رضوانی ونجنس، یک کادیلاک اسکالید قرار گرفته و این یعنی حجم قابل توجهی از تجمل به شکل استاندارد در کابین این خودرو وجود دارد. در این خودرو امکان استفاده از گرمکن و سردکن صندلی، سامانه ناوبری با واقعیت افزوده، نمایشگر هدآپ، دوربین دید عقب، سقف پانوراما و تقریباً تمام سیستم‌های کمک راننده در نسخه پایه با قیمت 249 هزار دلار وجود دارد.

عقب رضوانی ونجنس 2023 (Rezvani Vengence)

رضوانی ونجنس را می‌توان با پیشرانه 3 لیتری Duramax دیزل GM و با قدرت 277 اسب بخار تهیه کرد. البته امکان سفارش این خودرو با موتور 6,2 لیتری V8 و قدرت 420 اسب بخار وجود دارد. نیروی پیشرانه به وسیله جعبه‌دنده اتوماتیک 10 سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

اگر پیشرانه V8 تنفس طبیعی Caddy برای شما کافی نبود؛ می‌توانید با پرداخت 85 هزار دلار دیگر، از سوپرشارژ Escalade-V با قدرت 690 اسب بخار استفاده کنید.

رضوانی ونجنس 2023 (Rezvani Vengence)

همان طور که ذکر شد؛ در صورت افزودن امکانات بیشتر و پیشرانه‌های قدرتمند به این خودرو باید مبالغ زیادی پرداخت کنید. اگر تمام امکانات و بهترین پیشرانه را سفارش دهید؛ قیمت رضوانی ونجنس به بیش از 600 هزار دلار می‌رسد.

 

دسته بندی ها: تازه ها خودروهای نظامی منتخب
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.