معرفی ام جی 4 ایکس پاور 2023 با شتاب 3,8 ثانیه‌ای
سریع‌تر از آئودی RS3 منتشر شده در ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰
ام جی 4 ایکس پاور

ام جی نسخه XPOWER هاچبک الکتریکی MG4 را با قدرت 429 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتن متر برای مشتریان انگلستانی خود رونمایی کرد.

به گزارش خودروم، ام جی موتور به عنوان خودروسازی انگلیسی و متعلق به سایک موتور چین از قدرتمندترین مدل خود تا به امروز با نام ام جی 4 ایکس پاور رونمایی کرد. خودروی MG4 ایکس پاور 2023 به شکل عمومی و در جریان جشنواره سرعت گودوود معرفی می‌شود. از همین حالا می‌توان در انگلستان این خودرو را با قیمت پایه 46,400 دلار ثبت سفارش نمود.

ام جی 4 ایکس پاور

مشتریان این محصول در ازای پول پرداختی خود یک هاچبک الکتریکی واقعی براساس پلتفرم مدولار و مقایس پذیر سایک موتور یعنی MSP دریافت می‌کنند. این یعنی پیشرانه‌ای متشکل از دو موتور با مجموع قدرت 429 اسب بخار و حداکثر گشتاور 600 نیوتن متر پیش روی شما است.

مشخصات فنی ام جی 4 ایکس پاور

ام جی 4 ایکس پاور 2023 در جلو از موتور الکتریکی 201 اسب بخاری و در عقب از یک پیشرانه 228 اسب بخاری استفاده می‌کند. ویژگی جدید کنترل پرتاب شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودرو را به 3,8 ثانیه می‌رساند. بنابراین در حال حاضر خودروی مزبور با سریع‌ترین هاچبک موجود در بازار یعنی آئودی RS3 برابر خواهد بود. اما باید توجه کرد که محصول ام جی بسیار ارزان‌تر است. چون در حال حاضر برای خرید RS3 در انگلستان باید حدود 68,650 دلار پرداخت نمود.

ام جی 4 ایکس پاور

در حال حاضر MG4 ایکس پاور چیزی فراتر از یک رقیب جدی برای سایر محصولات خودروسازان است. علاوه بر شتاب خارق‌العاده، در این محصول از فناوری جدید به منظور توزیع موثر نیرو و به حداکثر رساندن درگیری راننده در هنگام پیچیدن استفاده می‌شود. فناوری‌های مزبور شامل سامانه کنترل پیچ دینامیکی، قفل دیفرانسیل الکترونیکی و کنترل هوشمند موتور برای تنظیم انتقال گشتاور بین هر چهار چرخ هستند. سامانه مذکور منجر به حداکثر کشش و آرامش فوق‌العاده خودرو در حالت‌های مختلف رانندگی می‌شود.

ام جی 4 ایکس پاور

در ام جی 4 ایکس پاور 2023 علاوه بر ارتقاء سیستم تعلیق شامل فنر و دمپرها به همراه میله‌های ضد غلتش سفت‌تر، فرمان تیزتر بوده و در نیتیجه تعلیق 25 درصد سفت‌تر خواهد بود. تیم مهندسی MG نرم افزار مربوط به ترمز احیاء کننده انرژی را مجدداً و کالیبره کرد تا در موقعیت‌های مختلف بهترین عملکرد را داشته باشد.

ام جی 4 ایکس پاور

همچنین برای توقفی ایمن‌تر، هاچ بک الکتریکی ام جی دارای دیسک‌های خنک شونده 345 میلی‌متی بر روی هر چهار چرخ است. علاوه بر این از تایرهای بریجستون تورانزا با چسبندگی بالا استفاده می‌شود.

مقرون به صرفه ولی بروز

گای پیگوناکیس مدیر بازرگانی ام جی موتور در انگلیس می‌گوید که آنها اطمینان دارندکه ام جی 4 ایکس پاور مانند MG4 SE و Trophy نشان می‌دهد که یک خودروی الکتریکی مقرون به صرفه می‌تواند کاربردی و فوق‌العاده باشد. بنابراین مشتریان باید این خودرو را در نقطه مقابل هاچبک‌های قدیمی قرار داده و از آن انتظار عملکردی خاص داشته باشند. ایکس پاور با سطح فناوری برتر و تجهیزات فراوان به عنوان هاچبکی کاربردی پرچمدار سری MG4 خواهد بود.

ام جی 4 ایکس پاور

از نظر ظاهری تشخیص نسخه ایکس پاور و معمولی MG4 آسان نیست. زیرا هر دو آنها طراحی بیرونی ظریف و مشابه با یکدیگر دارند. اما در ایکس پاور از کالیپرهای ترمز نارنجی، سقف مشکی دو رنگ، رینگ‌های 18 اینچی با تزئینات صیقلی و امکان انتخاب گزینه رنگ بدنه سبز مسابقه‌ای انحصاری استفاده می‌شود.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.