اکسید لینگیان 2023 با قیمت 22 هزار دلار عرضه می‌شود
منتشر شده در ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۰
اکسید لینگیان / 2023 Exeed Lingyun

مدل 2023 اکسید لینگیان (2023 Exeed Lingyun) با دو موتور 1,6 و 2 لیتری توربو شارژ و قیمت پایه 22 هزار دلار عرضه می‌شود.

به گزارش خودروم، براساس اطلاعات منتشر شده، مدل 2023 شاسی‌بلند سایز متوسط اکسید لینگیان(Exeed Lingyun) در اوایل سپتامبر سال جاری میلادی با قیمتی بین 22 هزار تا 29 هزار دلار عرضه می‌شود. برند اکسید، یکی از زیر مجموعه‌های گروه چری بوده و شاسی‌بلندهای لوکس را به تولید می‌رساند.

نمای کنار اکسید لینگیان / 2023 Exeed Lingyun

روی سقف شاسی‌بلند لینگیان یک اسپویلر بزرگ قرار دارد و از نواری کرومی و نقره‌ای رنگ برای تزئین دور پنجره‌های آن استفاده شده و این ویژگی باعث می‌شود که این خودرو لوکس‌تر به نظر برسد. به شکل استاندارد در شاسی‌بلند جدید برند اکسید از تایرهای 19 اینچی کانتیننتال استفاده می‌شود.

نمای عقب اکسید لینگیان / 2023 Exeed Lingyun

جلو پنجره بسیار بزرگ بوده و چراغ‌های جلو طراحی باریکی دارند و به واسطه آنها زیبایی بصری لینگیان تکمیل می‌گردد. در این قسمت به طور کلی خطوط روی بدنه و دریچه‌های هوا بسیار ظریف و زیبا طراحی شده‌اند. در عقب از تزئینات کرومی برای دو لوله خروجی اگزوز در دو طرف خودرو استفاده شده و لوگوی انگلیسی EXEED در وسط درب صندوق عقب قرار دارد.

داشبورد اکسید لینگیان / 2023 Exeed Lingyun

اکسید لیانگیان 2023 به صفحه نمایش مرکزی شناور، صفحه کیلومتر دیجیتالی، فرمان کف تخت 3 پره، 12 بلندگوی سونی، سیستم فیلتر هوا و… مجهز شده و اکثر قسمت‌های کابین به وسیله جیری آبی رنگ پوشیده شده‌اند. صندوق عقب این خودرو نیز بسیار جادار و مناسب به نظر می‌رسد و به خوبی می‌توان وسایل مختلف را درون آن جای داد.

فرمان اکسید لینگیان / 2023 Exeed Lingyun

اکسید لینگیان 2023 در دو نسخه و با موتورهای 1,6 و 2 لیتری توربوشارژ عرضه می‌شود. هر دو پیشرانه از جعبه‌دنده‌ای 7 سرعته و دوکلاچه برای انتقال قدرت به محور جلو استفاده می‌کنند. موتور 1,6 لیتری توربو قدرتی معادل با 194 اسب بخار دارد و حداگثر گشتاور آن 300 نیوتن‌متر خواهد بود. موتور 2 لیتری توربو نیز 257 اسب بخار قدرت دارد و حداگثر گشتاور آن 400 نیوتن‌متر است.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.