مدیرعامل ایران خودرو برکنار شد
عظیمی آمد منتشر شده در ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۳
مهدی خطیبی

در جلسه هیات مدیره ایران خودرو، مهدی خطیبی از مدیرعاملی این شرکت برکنار شد. او پس از 13 ماه با آبی پوشان جاده مخصوص خداحافظی کرد.

به گزارش خودروم، برخی از رسانه‌ها خبر از برکناری مدیرعامل ایران خودرو می‌دهند. البته این خبر هنوز رسمیت ندارد. چون جلسه هیات مدیره ایران خودرو تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود. در این جلسه برای مدیرعاملی این شرکت تصمیم‌گیری می‌شود.

در عین حال خبرگزاری تسنیم با انتشار خبری، علیمران عظیمی را جایگزین مدیرعامل ایران خودرو معرفی می‌کند. در کارنامه عظیمی، مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره شرکتهایی مانند فنرسازی زر، توسعه بازرکانی برنا، سایپا پرس، مدرکل مرکز حقوقی و مدیرکل بازرسی گروه سایپا و مدیرکل حقوقی صندوق مهر امام رضا(ع) دیده می‌شود.

علت برکناری احتمالی خطیبی از مدیرعاملی ایران خودرو به درستی مشخص نیست. در عین حال برخی رسانه‌ها وجود مغایرت در صورت‌های مالی این شرکت، واگذاری‌های بی ضابطه و… در دوران مدیریت خطبیبی را از جمله عوامل برکناری او می‌دانند.

بروزرسانی: امید قالیباف-سخنگوی وزارت صمت در این رابطه می‌گوید که با تغییراتی که در ترکیب سهامداران ایران‌خودرو در مجمع عمومی این شرکت اتفاق افتاد، مهدی خطیبی از مدیرعاملی ایران خودرو کنار رفت و علیمردان عظیمی جای وی را گرفت. در همین راستا سه نفر از پنج عضو هیات مدیره ایران‌خودرو نیز تغییر کردند.

مراسم تودیع و معارفه در حال برگزاری است.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.