قیمت ترامپچی ES9 پلاگین هیبرید مشخص شد
لندکروز چینی منتشر شده در ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۴
ترامپچی ES9 پلاگین هیبرید

قیمت ترامپچی ES9 پلاگین هیبرید در بازار چین مشخص شد و این شاسی بلند بزرگ با قیمتی بین ۳۱ تا ۳۷ هزار دلار در دسترس است.

به گزارش خودروم، از امروز چینی‌ها گک ترامپچی ES9 پلاگین هیبرید را پیش فروش می‌کنند. متقاضیان این خودرو در چین قادر به انتخاب خودروی مورد نظر از میان چهار تیپ شامل دو نسخه استاندارد و دو تریم تراولر با قیمتی بین ۳۱ تا ۳۷ هزار دلار هستند. شاسی بلند ES9 را باید دومین خودرو از سری E پس از E9 دانست.

ترامپچی ES9 پلاگین هیبرید

ترامپچی ES9 پلاگین هیبرید با پنج رنگ مشکی، سفید، سبز، خاکتسری و نقره‌ای وارد بازار می‌شود. تریم‌های استاندارد ابعادی ۴,۹۸۰، ۱,۹۵۰ و ۱,۷۸۰ میلی‌متری با فاصله محوری ۲,۹۲۰ میلی‌متر دارند. ولی تیپ‌های تراولر با ابعاد ۵,۱۱۰، ۱,۹۷۶ و ۱,۷۸۰ میلی‌متر عرضه می‌شوند و فاصله بین دو محور تغییر ندارد.

ترامپچی ES9 پلاگین هیبرید

چینش صندلی‌ها در تیپ‌های استاندارد به شکل هفت نفره ۲، ۳، ۲ است. در حالی که نسخه‌های تراولر شش نفره بوده و در هر ردیف دو صندلی دارد. مدل استاندارد جلوپنجره‌ای با سبک آبشاری دارد. مدل تراولر در عقب خود دارای یک جعبه خارجی برای ذخیره‌سازی اشیاء است. هر دو نسخه نیز قفسه‌ای بر روی سقف دارند.

ترامپچی ES9 پلاگین هیبرید

قسمت زیادی از فضای کابین با مواد نرم پوشیده می‌شود. نمایشگر ۱۴,۶ اینچی در حضور دکمه‌های فیزیکی برای پردازش اطلاعات از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۱۵۵ کمک می‌گیرد. جلو آمپر ۱۲,۳ اینچی دیجیتالی بوده و فرمانی سه پره پیش روی راننده است.

ترامپچی ES9 پلاگین هیبرید

دوربین داخلی برای تشخیص وجود کودکان و جلوگیری از جا گذاشتن آنها وجود دارد. در تریم‌های بالا گرمکن صندلی‌ها در دسترس است. ردیف سوم نیز تنظیمات الکترونیکی دارد. ماساژور برای صندلی‌های جلو در نظر گرفته‌اند. حجم صندوق عقب نیز ۱,۸۵۹ لیتر است.

مشخصات فنی و باتری

پیشرانه این خودروی پلاگین هیبرید متشکل از موتور ۲ لیتری توربوشارژ و موتوری الکتریکی متصل به گیربکس ۲ سرعته DHT است. پیشران احتراقی ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۳۳۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. موتور الکتریکی نیز ۱۷۹ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۸ ثانیه بوده و میزان مصرف سوخت ترکیبی به ازای پیمایش ۱۰۰ کیلومتر مسافت معادل ۶,۱۸ لیتر است.

تمام مدل‌های ترامپچی ES9 پلاگین هیبریدی به باتری لیتیوم سه‌تایی ۲۵,۵۷ کیلووات ساعتی با شعاع کاملاً برقی ۱۴۳ کیلومتر مجهز هستند. بُرد کامل این خودرو با باک پر از سوخت و شارژ کامل باتری ۱۲۱۵ کیلومتر است. باتری را می‌توان با شارژ سریع DC یا آهسته AC شارژ نمود. در حالت شارژ سریع تنها ۲۱,۶ دقیقه زمان احتیاج دارید که ظرفیت باتری را از ۳۰ به ۸۰ درصد برسانید.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.