قیمت تارا V1 پلاس در بازار مشخص شد
سود ۱۲۰ میلیون تومانی منتشر شده در ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۴
تارا V1 پلاس

با ورود نسخه V1 پلاس سدان تارا ایران خودرو، قیمت این خودرو در پلتفرم‌های مرتبط با خرید و فروش خودرو و بازار آزاد مشخص شد.

به گزارش خودروم، با آغاز تحویل تارا V1 پلاس به متقاضیان این خودرو شاهد قیمت‌گذاری آن در بازار آزاد هستیم. براساس مشاهده آگهی‌های خرید و فروش در پلتفرم‌های فروش خودرو، قیمت تارا V1 پلاس در بازار  بین ۷۳۰ تا ۷۶۰ میلیون تومان اعلام می‌شود.

تارا V1 پلاس

بنابراین مالکان و مشتریان تارا V1 پلاس سودی نزدیک به ۱۲۰ میلیون تومان را برای تارا V1 پلاس در نظر گرفته‌اند. این اتفاق در مورد تارا V4 هم افتاد و در واقع تازگی زیادی ندارد. به گونه‌ای که در ابتدا احتمال کاهش قیمت تارا V4 مطرح شد؛ اما این اتفاق نیفتاد و احتمالاً روند مزبور را برای تارا V۱ پلاس نیز در بازار ایران شاهد باشیم.

مشخصات تارا V1 پلاس چیست؟

تارا V1 پلاس از موتور ۱,۶ لیتری TU5 پلاس با قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر بهره می‌برد. گیربکس این خودرو نیز جعبه دنده‌ای ۶ سرعته دستی است. پیش از این V1 معمولی با گیربکس ۵ سرعته در بازار به فروش می‌رسید.

امکانات تارا V1 پلاس چیست؟

تارا V1 پلاس دارای چراغ‌های عقبی با گرافیک جدید، انتن کوسه‌ای، زیر آرنجی سرنشینان عقب، کلید بالابر شیشه‌ها بر روی در، دو کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سنسور باران، فرمان برقی، سنسور نور، دیلایت، رودری‌های جدید، دوربین دنده عقب، چراغ‌خوش امدگویی، نمایشگر لمسی با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کار پلی، سنسور پایش فشار باد تایرها و… است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.