فیدلیتی پرستیژ با موتور 197 اسب بخاری معرفی شد
لوکس و زیبا منتشر شده در ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۱
فیدلیتی پرستیژ شیراز

در نمایشگاه خودروی شیراز 1402 شاسی بلند جدید فیدلیتی پرستیژ توسط بهمن موتور رونمایی شد.

به گزارش خودروم، سرانجام فیدلیتی پرستیژ به عنوان جدیدترین محصول شرکت بهمن موتور در نمایشگاه خودروی شیراز رونمایی شد. این نمایشگاه از 23 تا 27 خرداد ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی شیراز برگزار می‌گردد.

مشخصات فنی

فیدلیتی پرستیژ شیراز

فیدلیتی پرستیژ از موتوری 1,6 لیتری توربوشارژ و تحت لیسانس AVL اتریش برخوردار است. پیشرانه این شاسی بلند 197 اسب بخار قدرت دارد. حداکثر گشتاور نیز 290 نیوتن‌متر خواهد بود. نیروی موتور توسط جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک به محور جلو انتقال می‌یابد. شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت این شاسی بلند زیر 9 ثانیه است. میزان مصرف سوخت ان نیز بین 8 تا 7 لیتر خواهد بود. تعلیق جلو و عقب هم به ترتیب از نوع مک فرسون و چند اتصالی است.

امکانات

فیدلیتی پرستیژ شیراز

از نظر امکانات و ایمنی فیدلیتی پرستیژ به نمایشگر و جلو امپر دیجیتالی 10.25 اینچی، فیلتر تصفیه هوا با یون منفی، دوربین ثبت وقایع رانندگی، دوربین 360 درجه، آینه‌های جمع شونده خودکار به همراه خوش آمدگویی و… است. همچنین ترمز اضطراری اتوماتیک، کنترل پایداری و کشش، کروز کنترل تطبیقی، دوربین عقب، شش کیسه هوا و… از جمله آپشن‌های ایمنی این خودرو هستند.

قیمت و زمان عرضه

با توجه به شاخصه‌های فنی و امکانات این خودرو، فیدلیتی پرستیژ را باید هم سطح با تیگو 8 پرو برند فونیکس دانست. اما این دو خودرو از یک خانواده یعنی هلدینگ چری هستند. بنابراین بعید به نظر می‌رسد که فیدلیتی پرستیژ قصد هجوم به بازار هدف تیگو 8 پرو در سطوح بالای بازار ایران ار داشته باشد. در هر حال بزودی شرایط فروش و قیمت کارخانه‌ای این خودرو مشخص خواهد شد.

دسته بندی ها: داخلی منتخب
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.