فروش اقساطی کامیونت آرنا پلاس در شهریور 1402
منتشر شده در ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰
آرنا پلاس

شرایط فروش اقساطی کامیونت آرنا پلاس در شهریور 1402 توسط گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شد.

به گزارش خودروم، شرکت ایران خودرو دیزل شرایط فروش اقساطی کامیونت آرنا پلاس در شهریور 1402 را اعلام کرد. در این طرح قیمت نهایی فروش محصول مزبور با احتساب مالیات‌ها، عوارض قانونی و…، یک میلیارد و 770 میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود.

متقاضیان قادر به پرداخت وجه در دو روش مختلف و با اقساط گوناگون هستند. در روش اول و دوم باید به ترتیب مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون تومان و 619 میلیون تومان به شرکت ایران خودرو پرداخت نموده و باقی مبلغ را با برخورداری از تسهیلات ایران خودرو دیزل پرداخت کنید.

فروش اقساطی کامیونت آرنا پلاس در شهریور 1402

سود مشارکت سالیانه و انصراف در این طرف صفر بوده و جریمه تأخیر در تحویل ماهیانه معادل 1 درصد خواهد  بود. زمان تحویل نیز مشروط به پرداخت به موقع و تکمیل مالی 90 روزه کاری است. در طرح فروش اقساطی کامیونت آرنا پلاس در شهریور 1402 امکان تغییر نام و صلح امکان‌پذیر نیست.

ایران خودرو دیزل در زمان تحویل خودرو مبلغ 36 میلیون تومان به عنوان کمک هزینه سوخت به هر متقاضی پرداخت می‌کند. هر شخص با کد ملی مشخص صرفاً می‌تواند یک دستگاه ثبت نام کند. متقاضیان برای ثبت نام اقساطی کامیونت آرنا پلاس در شهریور 1402 می‌توانند از تاریخ 4 شهریور ماه سال جاری تا زمان پایان ظرفیت به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل مراجعه کنند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.