طرح جدید فروش وانت فوتون دیزلی در دی 1401
منتشر شده در ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۶
فوتون دیزلی

شرکت ایران خودرو دیزل طرح جدید فروش وانت فوتون دیزلی در دی 1401 اعلام کرد.

به گزارش خودروم، شرکت ایران خودرو دیزل طرح جدید فروش وانت فوتون دیزلی در دی 1401 را اعلام کرد. در این طرح وانت فوتون دیزلی به شکل نقدی و مرحله‌ای برای متقاضیان این خودرو قابل خریداری خواهد بود.

ایران خودرو دیزل قیمت نهایی فروش پیکاپ فوتون دیزلی را 1 میلیارد و 109 میلیون تومان در نظر گرفته است. خریداران نقدی وانت فوتون دیزلی، خودروی خود را در بهمن 1401 تحویل خواهند گرفت.

متقاضیان خرید مرحله‌ای وانت فوتون دیزل در دی 1401 نیز در مرحله اول 554 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به شرکت ایران خودرو دیزل می‌پردازند و باقی مبلغ به میزان 554 میلیون تومان را نیز یک ماه پس از ثبت نام به این شرکت خواهند پرداخت. خودروی متقاضیان مرحله‌ای وانت فوتون در اسفند 1401 تحویل داده می‌شود.

طرح جدید فروش وانت فوتون دیزلی در دی 1401

ایران خودرو دیزل طرح جدید فروش وانت فوتون دیزلی در دی 1401 را از طریق وبسایت فروش اینترنتی خود و از تاریخ 20 دی ماه 1401 آغاز کرده و ثبت نام این خودرو تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد یافت. لازم به ذکر است که متقاضیان نقدی فقط امکان ثبت سفارش فوتون دیزلی با رنگ سفید را دارند. متقاضیان مرحله‌ای می‌توانند فوتون دیزلی را در رنگ‌های مختلف سفارش دهند.

دسته بندی ها: شرایط فروش
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.