شرایط فروش وانت پیکاپ فوتون دیزلی در شهریور 1402
منتشر شده در ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
فوتون دیزلی

ایران خودرو دیزل شرایط فروش وانت پیکاپ فوتون دیزلی در شهریور 1402 را اعلام کرد. در این طرح قیمت نهایی فروش وانت پیکاپ فوتون دیزلی با احتساب هزینه‌های جاری، یک میلیارد و 540 میلیون تومان است.

به گزارش خودروم، ایران خودرو دیزل شرایط فروش وانت پیکاپ فوتون دیزلی در شهریور 1402 را اعلام کرد. متقاضیان برای ثبت نام پیکاپ دیزلی فوتون در شهریور 1402 می‌توانند از ساعت 10 صبح روز 29 شهریور ماه تا پایان ظرفیت نسبت به ثبت نام وانت فوتون دیزلی اقدام کنند.

در این طرح قیمت نهایی فروش وانت پیکاپ فوتون دیزلی با احتساب هزینه‌های جاری، یک میلیارد و 540 میلیون تومان است. رنگ خودرو نیز سفید یا مشکی خواهد بود. متقاضیان در مرحله نخست باید 616 میلیون تومان به ایران خودرو دیزل پرداخت نموده و مابقی مبلغ را در دو چک به این مجموعه پرداخت نمایند. موعد تحویل خودرو هفته آخر آذر 1402 خواهد بود. سود مشارکت و انصراف سالانه نیز 5 و 2 درصد است.

شرایط فروش وانت پیکاپ فوتون دیزلی در شهریور 1402

محدودیت سن و کد ملی در این طرح اعمال خواهد شد. همچنین متقاضیان وانت پیکاپ دیزلی فوتون نباید در طول یکسال گذشته از این شرکت خودرویی خریداری کرده باشند. قیمت مندرج در جدول فوق قطعی است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.