شرایط فروش وانت پیکاپ فوتون دیزلی در آذر 1401
منتشر شده در ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
فوتون تونلند

شرایط فروش نقدی و اقساطی وانت پیکاپ فوتون دیزلی در آذر 1401 توسط ایران خودرو دیزل اعلام شده است.

به گزارش خودروم، شرایط فروش نقدی و اقساطی وانت پیکاپ فوتون دیزلی در آذر 1401 توسط ایران خودرو دیزل اعلام شده است. ثبت‌نام پیکاپ فوتون دیزلی دو کابین با رنگ‌های متنوع از سه‌شنبه 22 آذر‌ماه از طریق سایت شرکت ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir آغاز می‌شود.

در این طرح، روش‌های نقدی، نقدی مرحله‌ای و اقساطی با تحویل 30 تا 90 روزه و امکان خرید اقساطی بلندمدت و همچنین امکان انتخاب این محصول در چهار رنگ که عرضه آن از ماه گذشته آغاز شده، پیش‌بینی شده و قیمت نهایی فروش این خودرو یک میلیارد و 109 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش وانت پیکاپ فوتون دیزلی در آذر 1401

متقاضیان برای خرید مرحله‌ای و اقساطی وانت پیکاپ فوتون دیزل نیز باید 554 میلیون تومان یا 556 میلیون تومان یا 679 میلیون تومان در مرحله اول پیش پرداخت به شرکت ایران خودرو دیزل بپردازند و باقی مبلغ را با صدور چک در بازه‌های زمانی مقرر در قرارداد پرداخت کنند.

لازم به ذکر است که سود مشارکت سالایانه در فروش مرحله‌ای این خودرو 12 درصد در نظر گرفته شده است و زمان تحویل تمام خودروهای فروخته شده در این بخش‌نامه از دی تا اسفند ماه 1401 خواهد بود.

خودرو فوتون تونلند تنها پیکاپ دیزلی بازار ایران با پیشرانه معروف کامینز 2,8 لیتری مجهز به توربو شارژر است که می‌تواند 360 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که آن را به قدرتمندترین پیکاپ دو کابین دیزلی در بازار ایران تبدیل کرده است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.