شرایط فروش هایما اس 8 در دی 1401
منتشر شده در ۰۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۱
هایما S8 ایران خودرو / هایما اس 8

به گزارش خودروم، گروه صنعتی ایران خودرو با صدور بخشنامه‌ای از عرضه 500 دستگاه خودروی شاسی بلند هایما اس 8 در بورس کالا خبر داده است. بر این اساس متقاضیان و خریداران محصول یادشده می‌توانند از تاریخ 11 دی 1401 شانس خود را از طریق رقابت معاملاتی در بورس کالا برای خرید هایما S8 امتحان […]

به گزارش خودروم، گروه صنعتی ایران خودرو با صدور بخشنامه‌ای از عرضه 500 دستگاه خودروی شاسی بلند هایما اس 8 در بورس کالا خبر داده است. بر این اساس متقاضیان و خریداران محصول یادشده می‌توانند از تاریخ 11 دی 1401 شانس خود را از طریق رقابت معاملاتی در بورس کالا برای خرید هایما S8 امتحان کنند.

ایران خودرو در بخشنامه یادشده قیمت پایه فروش را 934 میلیون تومان در نظر گرفته و بدیهی است که هزینه مالیات بر ارزش افزوده، عوارض، بیمه و سایر هزینه‌های جاری مرتبط به فرایند خریداری خودرو بر عهده خریدار نهایی بوده و پس از خرید باید هزینه‌های یادشده را جداگانه پرداخت کند. لازم به ذکر است که 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز بر اساس قیمت معامله محاسبه خواهد شد.

شرایط فروش هایما اس 8 در دی 1401

هایما S8 از موتور 1,6 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که 192 اسب بخار قدرت و 293 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گشتاور موتور از دور 1500 تا 4500 در دسترس است که بازه بزرگی از دور موتور به حساب می‌آید. از این رو مصرف سوخت هم به ۷,۲ لیتر کاهش پیدا می‌کند که برای یک کراس اوور با این ابعاد بسیار مناسب است. در این خودرو از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.