شرایط فروش لاماری ایما در بهمن 1401
منتشر شده در ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۹
لاماری ایما

شرایط فروش لاماری ایما در بهمن 1401 توسط مجتمع صنعتی آرین پارس موتور اعلام شد.

به گزارش خودروم، شرایط فروش لاماری ایما در بهمن 1401 اعلام شد. شاسی بلند لاماری ایما توسط مجتمع صنعتی آرین پارس موتور و به واسطه کارگزاری آپادانا در بورس کالا عرضه می‌شود.

در این طرح 550 دستگاه لاماری ایما در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری در تاریخ 4 بهمن ماه 1401 عرضه شده و زمان تحویل آنها 5 اردیبهشت سال 1402 اعلام شده است.

خودروهای یاد شده با قیمت پایه 980 میلیون تومان عرضه می‌شوند. هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو می باشد.

صدور سند و شماره‌گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود. خریداران جهت تحویل خودرو می‌بایست یکی از نمایندگی‌های مجاز آرین پارس موتور را انتخاب نمایند. خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه‌های ذیل همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وب گاه sales.lamari.ir هستند.

لاماری ایما به موتوری توربوشارژ با حجم 1500 سی سی با قدرت 195 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن متر گشتاور مجهز بوده و نیروی تولیدی را توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به محور جلو منتقل می‌کند. از جمله امکانات این خودرو نیز باید به استارت دکمه‌ای، دوربین ثبت وقایع رانندگی، صفحه کیلومتر دیجیتالی، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید هوشمند و… اشاره کرد.

دسته بندی ها: شرایط فروش
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.