شرایط فروش ساینا اس در مهر ۱۴۰۲
منتشر شده در ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
ساینا اس

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش ساینا اس برای منتخبین سامانه یکپارچه با اولویت پاییز ۱۴۰۳ را اعلام نمود.

به گزارش خودروم، گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش ساینا اس در مهر ۱۴۰۲ را اعلام کرد. این طرح شامل کسانی می‌شود که در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی با اولویت ساینا اس اقدام کرده‌اند. شرایط فروش ساینا اس در مهر ۱۴۰۲ نیز شامل اولویت‌های پاییز ۱۴۰۳ بوده و پیامکی برای واجدین شرایط برای واریز وجه و ثبت نام ارسال می‌گردد.

در این طرح خودروی ساینا اس با پیش پرداخت علی الحساب ۱۶۱ میلیون و ۸۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان قابل ثبت نام است. قیمت نهایی این خودرو نیز در زمان تحویل و مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود. زمان تحویل خودروهای ثبت نامی در این طرح هفته چهارم مهر الی آذر ماه سال ۱۴۰۳ است. متقاضیان باید از روز ۲۶ مهر ماه نسبت به ثبت نام از طریق بخش فروش اینترنتی سایپا در سایت ایرانی کار اقدام نمایند.

شرایط فروش ساینا اس در مهر ۱۴۰۲

محدودیت کد ملی برای ثبت نام اعمال می‌شود. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم هستند. امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی میسر نیست. امکان صلح و انتقال خودرو به شکل وکالتی وجود ندارد. ثبت نام برای مشتراین حقوقی ممکن نیست. نتقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

دسته بندی ها: شرایط فروش
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.