شرایط فروش اقساطی مکث کلوت دنده ای در آذر 1401
منتشر شده در ۰۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۳
مکث موتور کلوت

شرکت مکث موتور شرایط فروش اقساطی یا لیزینگی پیکاپ کلوت دنده‌ای را اعلام کرده است.

به گزارش خودروم، شرایط فروش اقساطی مکث کلوت دنده ای در آذر 1401 اعلام شده است. مکث موتور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که طرح فروش اقساطی پیکاپ کلوت دنده‌ای با تسهیلات لیزینگ و قیمت قطعی 987 میلیون تومان را از روز شنبه 5 آذر 1401 با موعد تحویل 60 روز کاری آغاز کرده است.

در این طرح مکث کلوت دنده‌ای با مدل 1401 و رنگ‌های سفید، مشکی و نوک مدادی عرضه می‌شود. این خودرو دو دیفرانسیل از موتوری با حجم 2400 سی‌سی بهره برده و قدرت 215 اسب بخاری آن توسط گیربکسی 6 سرعته و دستی به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود.

شرایط فروش اقساطی مکث کلوت دنده ای در آذر 1401

در شرایط فروش اقساطی مکث کلوت دنده ای در آذر 1401 قیمت این خودرو 987 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. مبلغ قابل پرداخت در زمان ثبت نام 493 میلیون و 500 هزار تومان است. الباقی مبلغ را با اقساط 48 ماهه و برای هر سه ماه یک فقره چک (در مجموع 16 فقره چک) باید پرداخت کرد. زمان تحویل خودروهای خریداری شده در این طرح، 60 روز کاری خواهد بود.

قیمت خودرو قطعی است. جریمه تاخیر در تحویل 12 درصد سالانه در نظر گرفته شده و سند تا زمان تسویه حساب در رهن لیزیگ خواهد بود. متقاضیان حداقل باید یک ضامن معتبر معرفی کرده و کلیه هزینه‌ها، مالیات، عوارض بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزوده، نقل و انتقال و سایر هزینه‌ها به برعهده مشتریان است؛ براساس تعرفه‌های سال جاری محاسبه خواهد شد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.