سایپا اطلس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو
بزودی در خیابان منتشر شده در ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۲
سایپا اطلس

گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو با محصولات جدید خود از جمله هاچبک اطلس حضور یافت و ما شاهد نمایش عمومی این خودرو بودیم.

به گزارش خودروم، گروه خودروسازی سایپا علاوه بر نمایش تعدادی از محصولات واردات و آینده خود برای بازار ایران چند خودروی دیگر همچون سهند و سایپا اطلس را در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به نمایش گذاشت. اطلس خودرویی هاچبک و فیس لیفتی از کوییک محسوب می‌شود.

ظاهر سایپا اطلس چگونه است؟

سایپا با تغییر درب موتور، درب صندوق عقب، چراغ‌های عقب و جلو، گلگیرها، و سپرهای عقب و جلو فیس لیفتی قوی از کوییک را به نام اطلس ارائه می‌دهد. اما متاسفانه نمای جانی این خودرو همچنان همانند سایر اعضاء خانواده تیبا و کوییک است. در بخش داخلی نیز از داشبوردی جدی با تریم دو رنگ، صندلی‌هایی بهبود یافته، مولتی مدیا، جلو آمپری جدید و… استفاده می‌شود.

مشخصات فنی سایپا اطلس

SAIPA ATLAS

سایپا اطلس در تمام تیپ‌ها به موتور M۱۵i مجهز است. این پیشرانه چهار سیلندر و ۸ سوپاپ VVT با حجم ۱,۵ لیتر قادر به تولید قدرتی ۹۰ اسب بخاری و ۱۳۷ نیوتن‌متر گشتاور است. بسته به نوع تیپ پیشرانه این خودرو به گیربکس ۵ سرعته دستی یا اتوماتیک CVT تیپ ترونیک ۶ سرعته متصل می‌شود. فرمان نیز بنابر نوع تیپ الکتریکی یا هیدرولیک است. سیستم تعلیق جلو و عقب نیز مک فرسون و یکپارچه تیر پیچشی است. رینگ‌ این خودرو نیز فقط در نسخه فول آپشن یعنی تیپ ۲ کلاس E از نوع آلومینیومی ۱۴ اینچی خواهد بود.

امکانات سایپل اطلس

سایپا اطلس

سانروف، مولتی مدیا، آنتن سقفی کوسه‌ای، فرمان دی کات، سامانه پایش فشار باد تایرها، سیستم کنترل پایداری، نشانگر تعویض دنده، سنسور پارک عقب، مولتی مدیا(در سه نسخه) و… از جمله امکانات اطلس هستند. اما آپشن‌هایی همچون سنسور باران، شیشه دودی عقب و سامانه تشخیص نقطه کور را در بهترین نسخه خواهید دید. ضمن اینکه کروز کنترل فقط در نسخه اتوماتیک موجود است.

دسته بندی ها: داخلی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.