خرید بیمه قسطی بدون چک و سفته واقعی از بیمه‌دات‌کام
منتشر شده در ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۸
خرید بیمه قسطی بدون چک و سفته واقعی از بیمه دات کام

خرید بیمه قسطی بدون نیاز به چک و سفته یکی از خدماتی است که برخی شرکت‌های بیمه برای مخاطبان و بیمه‌گزاران در نظر گرفته‌اند.

خرید بیمه قسطی بدون نیاز به چک و سفته یکی از خدماتی است که برخی شرکت‌های بیمه برای مخاطبان و بیمه‌گزاران در نظر گرفته‌اند. خرید قسطی بیمه شخص ثالث بدون چک و سفته مزایای زیادی برای بیمه‌گزاران دارد. در اکثر موارد بیمه‌گزاران به دلیل قیمت بالای بیمه‌نامه‌ها از خرید آن خودداری می‌کنند که خرید قسطی این مشکل را به طور کامل برطرف می‌کند. در ادامه این مقاله می‌خواهیم در مورد چگونگی خرید قسطی بیمه بدون چک و سفته واقعی از بیمه دات کام با شما صحبت کنیم. بنابراین ادامه این مقاله را از دست ندهید.

مراحل خرید قسطی بیمه بدون نیاز به چک و سفته واقعی

خرید قسطی بیمه شخص ثالث بدون چک و سفته در بیمه دات کام با هدف ترویج خرید بیمه شخص ثالث و خرید آسان بیمه‌نامه انجام شده‌است. مراحل خرید بیمه شخص ثالث به صورت قسطی و بدون نیاز به چک و سفته واقعی به شرح زیر است:

1

ابتدا به سامانه Bimeh.com وارد شوید و گزینه بیمه شخص ثالث را انتخاب نمایید.

2

در صفحه جدید می‌توانید به دو روش استعلام بیمه شخص ثالث را دریافت نمایید. روش اول با استفاده از پلاک خودرو و روش دوم بدون نیاز به پلاک و با ثبت مشخصات خودرو انجام می‌شود.

3

با رفتن به صفحه جدید وضعیت بیمه‌نامه خود را مشخص می‌کنید. در صورت داشتن بیمه‌نامه در گذشته باید اطلاعات خواسته شده را درج نمایید.

4

در صفحه استعلام بیمه شخص ثالث ابتدا باید مدت زمان اعتبار بیمه‌نامه را مشخص کنید.

55

در مرحله بعد حداکثر تعهد مالی بیمه‌نامه شخص را نیز مشخص می‌کنید تا استعلام شرکت‌های بیمه با سقف تعهدات مدنظر شما نمایش داده شود.

5

از میان شرکت‌های بیمه موجود یکی از گزینه‌های قسطی بدون چک و سفته را انتخاب نمایید و گزینه اقساطی بدون نیاز به چک و سفته را بزنید تا اطلاعات خرید قسطی برای شما نمایش داده شود.

423

در ادامه گزینه تایید و ادامه را بزنید و شماره همراه خود را وارد نمایید. سپس در صفحه جدید مشخصات بیمه‌گزار، صاحب پلاک، آدرس و عکس کارت سبز خودرو را بارگذاری کنید. توضیحات را درج و اگر بیمه‌نامه فیزیکی را نیاز دارید، گزینه مربوطه را انتخاب کنید و در پایان تمام اطلاعات به شما نشان داده می‌شود و با زدن تیک تایید به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید. پس از پرداخت هزینه پیش‌پرداخت بیمه‌نامه اطلاعات شما اعتبارسنجی می‌شود و در صورت تایید به شما اطلاع می‌دهند.

چگونگی پرداخت اقساط در خرید قسطی بدون نیاز به چک و سفته واقعی

لازم است بدانید که در خرید اقساطی بیمه شخص ثالث بدون نیاز به چک سفته نمی‌توانید از تخفیفات بیمه شخص ثالث استفاده نمایید و بیمه‌نامه بعد از اعتبارسنجی صادر می‌شود. در خرید اقساطی هزینه بیمه‌نامه، اعتبارسنجی و عملیات از شما دریافت خواهد شد. هزینه بیمه‌نامه قسطی بدون چک و سفته واقعی در سه مرحله پرداخت می‌شود. در زمان خرید بیمه باید پیش پرداخت بیمه‌نامه را واریز نمایید سپس به فاصله 45 روز یک قسط و به فاصله 90 روز از پرداخت اولیه، قسط دوم را پرداخت نمایید. برای اعتبارسنجی مبلغ 12 هزارتومان و 40 هزارتومان نیز برای عملیات از شما دریافت خواهد شد.

بیمه قسطی چه تفاوتی با بیمه نقدی دارد؟

فراموش نکنید که بیمه‌نامه در خرید نقدی و قسطی هیچ تفاوتی با هم ندارند و تنها تفاوت در نوع پرداخت حق بیمه است. به عبارتی امکانات و خدمات در هر دو روش پرداخت حق بیمه به یک شکل است.

بیمه‌نامه کوتاه مدت چه تفاوتی با بیمه‌نامه یک ساله دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بیمه‌نامه کوتاه مدت و بلند مدت از نظر خدمات و امکانات دقیقا مشابه هم هستند. اما خرید بیمه‌نامه شخص ثالث یکساله صرفه اقتصادی بیشتری برای بیمه‌گزاران دارد و با خرید یکساله از تخفیفات بیشتری برخوردار می‌شوند.

اهمیت انتخاب صحیح سقف تعهدات مالی بیمه شخص ثالث

سقف تعهدات انتخاب شده توسط بیمه‌گزار تعیین کنند میزان پرداخت خسارت در زمان حادثه از سوی شرکت بیمه‌گر است. بنابراین بهتر است در زمان انتخاب سقف تعهدات بیمه، دقت لازم را داشته باشید. سقف تعهدات مالی بیمه شخص ثالث براساس نرخ دیه تعیین می‌شود و دارای دو مقدار حداقل 30 میلیون تومان و حداکثر 600 میلیون تومان در سال 1402 است.

خرید قسطی بدون نیاز به چک و سفته یک گزینه مناسب برای خرید ارزان بیمه

بیمه قسطی بدون چک و سفته واقعی یکی از خدماتی است که بیمه‌دات‌کام برای بیمه‌گزاران در نظر گرفته است. در این مقاله در مورد نحوه خرید بیمه شخص ثالث، پرداخت اقساط و تمام نکاتی که باید به آن توجه کنید، صحبت کردیم. امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شود.

نگو فرقی نمی کنه! از کدوم سایت بیمه ثالث رو بگیری

دسته بندی ها: رپورتاژ عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.