حضور رانا پلاس اتوماتیک در مشهد و مشخصات آن
با گیربکس AMT منتشر شده در ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۹
رانا پلاس اتوماتیک در مشهد

رانا پلاس اتوماتیک در مشهد رونمایی شد. معرفی این خودرو نشان می‌دهد که بزودی یکی از ارزان ترین سدان های ایران خودرو وارد بازار خواهد شد.

به گزارش خودروم، در جریان برگزاری بیست و سومین نمایشگاه خودروی مشهد، گروه خودروسازی ایران خودرو حضوری پر رنگ دارد. این خودروساز دولتی برای اولین بار رانا پلاس اتوماتیک را در مشهد و مقابل دیدگان عموم مردم قرار داده و بزودی این خودرو توسط ایران خودرو عرضه می‌شود.

با معرفی رانا پلاس اتوماتیک، این نسخه در کنار رانا TU5 و پانوراما TU5 پلاس قرار می‌گیرد. با بکارگیری گیربکس اتومانیک 6 سرعته از نوع AMT این خودرو را باید یکی از ارزان‌ترین محصولات اتوماتیک ایران خودرو بدانیم. گیربکسی که به موتور 1,6 لیتری TU5 پلاس مجهز بوده و قدرت 113 اسب بخار با گشتاور 144 نیوتن متر را به محور جلو منتقل می‌کند. از ویژگی‌های پیشرانه مزبور مجهز بودن آن به فناوری زمان بندی متغییر سوپاپ‌ها است. ضمن اینکه گیربکس این خودرو در حقیقت دستی بوده و به لطف کلاچ برقی و کامپیوتر مدیریت گیربکس اقدام به تعویض دنده می‌کند.

ایران خودرو رانا پلاس اتوماتیک را با فرمان برقی، تهویه مطبوع دستی، رینگ‌های 14 اینچی فولادی، کروز کنترل، دو ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم کنترل پایداری، سنسور دنده عقب، سامانه پایش باد لاستیک‌ها و… عرضه می‌کند. البته با توجه به الزامی شدن استانداردهای 85 گانه، احتمالاً این خودرو در آینده نزدیک و ضمن برخورداری از نمایشگر لمسی، اندروید اتو، اپل کارپلی و دوربین عقب، به سنسور باران و نور هم مجهز خواهد شد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.