توضیح ایران خودرو درباره حذف هواکش کاپوت پژو 207
منتشر شده در ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۳
ایران خودرو

توضیح ایران خودرو درباره حذف هواکش پژو 207 پیرامون انتشار اخبار مرتبط به این امر منتشر و دلیل این اقدام از جانب ایران خودرو اعلام شد.

به گزارش خودروم، دیروز خبری مبنی بر حذف هواکش کاپوت پژو 207 توسط ایران خودرو منتشر شد. حالا این گروه صنعتی در اطلاعیه‌ای به توضیح در این رابطه پرداخته و الزمات استاندارد 85 گانه را عامل این تصمیم می‌داند. در زیر متن اطلاعیه ایران خودرو را می‌خوانید.

حذف هواکش از روی درِ موتور محصول پژو 207 بر اساس الزامات استاندارد 85 گانه، به منظور اجرای استاندارد حفاظت از عابر پیاده و حذف اجسام سخت و برآمده روی در موتور انجام شده است. براساس این گزارش، در محصولات خانواده 207V، با اعمال استاندارد حفاظت از عابر پیاده، محل عبور هوا مانند محصول رانا به صورت شبکه‌ای بر روی حصیری زیر شیشه جلو در نظر گرفته شده است.

این گزارش می‌افزاید، هواکش روی درِ موتور یکی از مشخصات ویژه 207 محسوب می شود که مورد علاقه مشتریان جوان این خودرو است، اما براساس استاندارد حفاظت از عابر پیاده، حذف زائده های روی سطح درِ موتور الزامی است، زیرا فرض بر این است که در برخورد سپر جلو با پای عابر پیاده، عابر باید روی سطح در موتور پرتاب شود و هر گونه زائده و برجستگی روی در موتور باعث‌ صدمه به ناحیه سر می‌شود و به همین دلیل دریچه روی درِ موتور 207 حذف شده است. گفتنی است، 207 با استانداردهای 85 گانه، هنوز تجاری‌سازی و وارد بازار نشده است.

دسته بندی ها: تازه ها
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.