تصاویر رسمی سایپا سهند منتشر شد
در آستانه ورود به بازار منتشر شده در ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
ماشین سهند

پارس خودرو به عنوان متولی تولید سدان کوچک سهند، تصاویر رسمی این خودرو را منتشر کرد. سهند فیس لیفت جدید و بروز ساینا است.

به گزارش خودروم، نخستین بار سایپا سنهد در نمایشگاه تحول صنعت خودروسازی ایران دیده شد. از آن زمان تاکنون اخبار و تصاویر مختلفی در رابطه با این خودرو منتشر می‌شود. یکی از خبرها نشان از تولید این خودرو در شرکت پارس خودرو داشت. این خبر توسط مدیران گروه خودروسازی سایپا تایید شد. سپس تصاویری از سهند با لوگوی پارس خودرو در خیابان انتشار یافت. حالا با انتشار تصاویر رسمی سایپا سهند، پارس خودرو یک قدم دیگر به تولید و انبوه این سدان کوچک نزدیک شد.

ماشین سهند

سنهد از موتور M15i سایپا با قدرت 90 اسب بخار و 137 نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. پیشرانه مزبور موتوری 8 سوپاپ و دارای سیستم VVT به همراه دریچه گاز برقی است. پارس خودرو این محصول را در دو تیپ و چهار کلاس مختلف عرضه خواهد کرد. نیرو نیز توسط جعبه دنده 5 سرعته دستی یا اتوماتیک CVT تیپ ترونیک 6 سرعته به محور جلو انتقال می‌یابد.فرمان از نوع برقی یا هدرولیک است. سیستم تعلیق جلو و عقب از نوع مک فرسون و یکپارچه تیر پیچشی است.

پشت سهند

سهند پارس خودرو را باید از نظر ظاهری نمونه ارتقاء یافته ساینا S دانست. محیط داخلی این خودرو نیز کاملاً مشابه دیگر محصول جدید سایپا یعنی اطلس خواهد بود. از امکانات فول‌ترین نسخه سهند باید به نشانگر تعویض دنده، سانروف، نمایشگر 7 اینچی، دوربین دید عقب، سنسور باران، تشخیص نقاط کور، استارت دکمه‌ای و کروز کنترل اشاره کرد.

داخل سهند

هنوز قیمت سهند به درستی مشخص نیست. اما احتمالاً قیمتی بین 300 تا 360 میلیون تومان را باید برای آن متصور شد. همچنین احتمال عرضه سهند در دور سوم فروش یکپارچه خودروهای داخلی وجود دارد. چون با توجه به تصاویر موجود از خط تولید پارس خودرو، این محصول جدید در حال طی مراحل مختلف به منظور تولید انبوه است.

دسته بندی ها: داخلی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.