تصاویر ایزی Vc منتشر شد؛ شارژ کامل در 8 دقیقه !
منتشر شده در ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۷

بازار خودروهای برقی در چین بسیار پُر جنب و جوش بوده و همچنان خودروهای جدیدی برای حضور در این بخش تولید می‌شود. به همین خاطر کمپانی ایزی (EEZI) چین، اکنون تصاویر رسمی مدل Vc را با ظاهری جذاب منتشر کرده و پیش نمایشی از محصول نهایی خود برای حضور در بخش خودروهای الکتریکی بازار چین ارائه کرده است.

به گزارش خودروم، شرکت ایزی تکنولوژی در شهر شنژن واقع در استان گوانگدونگ چین مستقر شده و نمونۀ اولیۀ محصول خود را در نوامبر سال گذشته و در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو گوانگژو به نمایش گذاشت و حالا براساس شنیده‌ها، تنها تا 3 ماه دیگر نخستین نمونه‌های آن راهی بازار می‌شوند. تصاویر Vc به شکل قابل توجهی با نمونۀ اولیۀ آن یکسان بوده و مدیران ایزی پیش از نمایش این تصاویر و در جریان برگزاری نمایشگاه مزبور، آن را نمونۀ نهایی و نسخۀ تولید انبوه نامیده بودند.

مدل Vc براساس پلتفرم الکتریکی ایزی Step 1.0 ساخته می‌شود. این پلتفرم توسط BAIC Ruixiang به تولید می‌رسد. طراحی این خودرو بسیار ساده و در عین حال ظریف و پویا است. ایزی چندین ویژگی متمایز در بخش طراحی دارد و اولین مورد آن چراغ‌های جلوی مثلثی منحصر به فرد و اتصال آنها با یک نوار نورانی به یکدیگر است. همچنین یک جلوپنجرۀ ذوزنقه‌ای شکل نیز در جلو دیده می‌شود. ویژگی بعدی استفاده از دو رنگ در Vc است. سقف و تمام ستون‌ها مشکی هستند؛ اما رنگ بدنه را می‌توان از میان شش رنگ انتخاب کرد.

انحنای روی بدنه و کناره‌ها ملایم و صاف هستند و دستگیره‌ها هم سطح با بدنه طراحی شده‌اند. رینگ‌ها هم دو رنگ بوده و با رنگ مشکی و هایلایت‌های نارنجی تزئین شده‌اند. در قسمت عقب باز هم نواری نورانی چراغ‌ها را به یکدیگر متصل کرده است. در این قسمت ظاهراً از هیچ لوگویی استفاده نشده؛ اما شاید لوگو با استفاده از نوار نورانی نمایش داده شود.

هاچبک ایزی Vc کاپوتی کوتاه دارد؛ بنابراین ظرفیت حمل بار ناچیزی خواهد داشت. این خودروی چهار درب 3906 میلی‌متر طول، 1740 میلی‌متر ارتفاع و 1550 میلی‌متر عرض دارد و فاصلۀ بین دو محور آن 2520 میلی‌متر است.

در نمایشگاه خودرویی که سال گذشته برگزار شد؛ مسئولان شرکت ایزی، بُرد پیمایشی Vc را 200 کیلومتر اعلام کرده و مدت زمان شارژ آن را تنها 8 دقیقه عنوان کردند. به گفته آنها فناوری شارژ سریع برای نخستین بار در این نوع خودروها به کار گرفته شده و اگر چه Vc خیلی سریع نیست؛ اما می‌توان باتری‌های آن را تعویض کرد.

نمونۀ اولیۀ به فرمان گیم پد، صفحه نمایش لمسی بزرگ و مدولار مجهز بود و کاربران این امکان را داشتند که قطعات آن را سفارشی‌سازی و تعویض کنند. قیمت این محصول هنوز مشخص نشده؛ اما در نیمۀ دوم سلا 2022 عرضه می‌شود.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.