احتمال رونمایی از هایما 6P در مشهد
منتشر شده در ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۲
هایما 6P

گروه صنعتی ایران خودرو احتمالاً در حاشیه برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از شاسی بلند هیبریدی هایما 6P رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خودروم، زمستان سال گذشته بود که تصاویری از هایما 6P در حال تست فنی منتشر شد. این تصاویر گمانه‌زنی‌ها در رابطه با عرضه یکی دیگر از محصولات هایما در بازار ایران را افزایش داد. حالا خبر می‌رسد که احتمال رونمایی از هایما 6P در مشهد وجود دارد. شهری که از تاریخ 9 تا 12 شهریور ماه میزبان بست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد با حضور شرکت‌های مختلف دولتی و خصوصی است.

هایما 6P

این خودرو در کنار موتور 1,2 لیتری توربو و 3 سیلندر خود از یک سیستم هیبریدی متصل به باتری لیتیومی 17,7 کیلووات ساعتی استفاده می‌کند. مجموع قدرت این شاسی بلند 141 اسب بخار و گشتاور آن نیز 244 نیوتن متر است. شعاع پیمایشی هایما 6P در حالت الکتریکی خالص نزدیک به 80 کیلومتر بوده و شارژ باتری ان 5 ساعت زمان نیاز دارد. حداکثر سرعت 165 کیلومتر در ساعت بوده و شتاب صفر تا 100 آن 7 ثانیه است.

هایما P6

شاسی بلند هایما 6P از امکاناتی مانند سامانه پایش فشار باد لاستیک‌ها، ترمز ضد قفل، چهار کیسه هوا(در نسخه استاندارد 2 کیسه هوا)، سنسور دنده عقب، کروز کنترل، سیستم بازیابی انرژی ترمز، سیستم کمکی سربالایی، کلید از راه دور، صفحه نمایش 10 اینچی، سنسور باران، تهویه مطبوع اتوماتیک و… برخوردار است.

دسته بندی ها: داخلی
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.