شرایط فروش فوری وانت آریسان ۲ در آبان 1401
منتشر شده در ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۶
وانت آریسان 2

گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید وانت آریسان۲ دوگانه‌سوز را طی برنامه فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه وارد بازار می کند.

به گزارش خودروم، شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوری وانت آریسان ۲ در آبان 1401اعلام کرد. در این طرح فروش که برای سه گروه متقاضیان عادی، صاحبان خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می شود، وانت آریسان2، محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو با موعد تحویل 30 روزه عرضه می شود.

این طرح از فردا یکشنبه 22 آبان ماه به مدت دو روز به اجرا گذاشته می شود و مشتریان نهایی از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در روز چهار شنبه ۲۵ آبان ماه تعیین خواهند شد.

شرایط فروش فوری وانت آریسان ۲ در آبان 1401 / عادی

متقاضیان می توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

شرایط فروش فوری وانت آریسان ۲ در آبان 1401 / طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

گفتنی است، خودروی وانت آریسان۲ دارای موتور قوی XU۷P-CNG، گیربکس تقویت شده BE، شاسی یک‌پارچه با کابین بار مجزا، زاپاس‌بند زیر کابین بار در انتهای خودرو، مخزن گاز 75 لیتری و باک بنزین 40 لیتری و افزایش شتاب در کنار کاهش مصرف است.

در نخستین برنامه فروش، این محصول در رنگ‌های خاکستری، نقره ای و مشکی عرضه شده است. لازم به ذکر است که آریسان 2 در طرح حمایت از خانواده و جوان یجمعیت نیز حضور دارشته و متقاضیان در صورت واجد شرایط بودن می‌توانند این خودرو را ثبت نام کنند.

متقاضیان جهت درک بهتر تفاوت وانت آریسان 2 با نسل قبلی می‌توانند با کلیک بر روی «تفاوت وانت آریسان 2 با نسل قبلی چیست؟» مقاله مرتبط به این موضوع را مطالعه کنند.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.