تصاویر رسمی فولکس واگن ID.AERO با بُرد پیمایشی 620 کیلومتر منتشر شد
منتشر شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۷

فولکس واگن تصاویر رسمی ID.AERO با بُرد پیمایشی 700 کیلومتر را منتشر کرد.

به گزارش خودروم (khodrom.ir)، رسانه‌های خارجی به مناسبت رونمایی جهانی فولکس واگن ID.AERO، تصاویر رسمی آن را منتشر کردند. این خودروی جدید، سدانی متوسط و کاملاً برقی با بُرد پیمایشی 700 کیلومتر بوده و به عنوان اولین سدان خانوادگی سری ID فولکس واگن در نیمۀ دوم سال 2023 وارد بازار چین شده و سپس به بازارهای آمریکای شمالی و اروپا می‌رود.

خطوط بدنه صاف و سپر جلو غریض است. چراغ‌های روشنایی روز و لوگوی نورانی همچنان به عنوان عناصر طراحی خانواده ID دیده می‌شوند.چراغ‌های جلو و عقب هر دو کشیده و از طراحی جدیدی برای آنها استفاده شده است. قسمت عقب کمی کوچک به نظر می‌رسد؛ اما چراغ‌های عقب و طراحی این قسمت کاملاً با جلوی خودرو هماهنگ است. در داخلِ چراغ‌های عقب از عناصری با طراحی الماس شکل استفاده شده و  گرافیک و نورپردازی زیبا و منحصر به فردی دارند.

فضای کابین فولکس واگن ID.AERO کاملاً جدید است. در محیط داخلی از خطوط مستقیم و صفحۀ نمایش LCD در کنسول مرکزی استفاده شده است. صفحه نمایش مرکزی اندازۀ مناسبی دارد و فضایی کافی برای نمایش فناوری‌های خودرو فراهم کرده است.

براساس اطلاعات دریافتی، فولکس واگن نسخه‌های تورینگ و پرفورمنس GTX مدل ID.AERO را پس از عرضۀ نسخۀ معمولی وارد بازار خواهد کرد. فولکس واگن ID.AERO به دلیل استفاده از پلتفرم MEB عملکردی بسیار قابل قبول خواهد داشت و بنابر اطلاعات دریافتی بُرد پیمایشی آن 620 کیلومتر خواهد بود.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.