لانچیا اپسیلون با فناوری‌ های جدید بروزرسانی شد
محبوب در ایتالیا منتشر شده در ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰
لانچیا اپسیلون جدید

لانچیا هاچبک محبوب و پرفروش اپسیلون در بازار ایتالیا را با بکارگیری فناوری‌های پیشرفته بروزرسانی کرد. این برند بدنبال گشترش بازار خود در سایر کشورهای اروپایی است.

به گزارش خودروم، لانچیا به دنبال احیا خود بوده و در آخرین اقدام خود هاچبک اپسیلون را با فناوری‌های پیشرفته بروزرسانی کرده است. اکنون این خودرو را می‌توان با رنگ Dew Green هم سفارش داد. در این مدل از تزئینات مشکی روی جلوپنجره، سپر پایینی و اسپویلر استفاده می‌شود.

در کابین اپسیلون جدید از روکشی آبی رنگ برای داشبورد و پانل درها استفاده می‌شود. تزئینات سبز رنگ روی دسته دنده، فرمان و قاب دریچه‌های تهویه مطبوع دیده شده و روکش صندلی‌ها از نخی به نام Seaqual برخوردار است که از پلاستیک‌های بازیافتی دریای مدیترانه ساخته می‌شود.

لانچیا اپسیلون جدید

صفحه نمایش یا سیستم اطلاعات و سرگرمی اپسیلون ابعادی 7 اینچی دارد. اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو در دسترس است. یک پد شارژر بی‌سیم نیز بر روی کنسول مرکزی قرار دارد. در اپسیلون جدید از موتوری سه سیلندر و 1 لیتری با فناوری هیبریدی ملایم و قدرت 68 اسب بخار استفاده می‌شود. همچنین امکان بکارگیری سوخت LPG یا گاز مایع فراهم شده است.

لانچیا اپسیلون جدید

اپسیلون در ایتالیا بسیار محبوب است. این هاچبک دومبین خودروی پرفروش بازار ایتالیا در سال 2022 بود. اپسیلون 15.3 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده و این رقم بهترین میزان در تاریخ این خودرو بوده است. لانچیا برنامه‌ای 10 ساله دارد که از سال 2024 آن را با معرفی مدل‌های آینده آغاز می‌کند.

لانچیا اپسیلون جدید

همه چیز با نسل بعدی اپسیلون که از پیشرانه الکتریکی استفاده خواهد کرد؛ شروع شده و این شرکت در حال آماده سازی خود برای عرضه کراس اووری جدید با نام Aurelia است. در سال 2028 هم دلتا به عنوان خودرویی عضلانی با خطوط هندسی قابل توجه باز می‌گردد.

لانچیا اپسیلون جدید

لانچیا در سال 2026 معرفی خودروهای برقی را آغاز کرده و می‌خواهد که تا سال 2028 به یک برند کاملاً الکتریکی تبدیل شود. این برند در اواخر سال 2022 کانسپت لانچیا Pu+Ra Zero را به عنوان نقشه راه و آینده طراحی محصولات جدید خود معرفی کرد. هدف ساخت مدل‌های کلاسیک با روشی مدرن است.

علاوه بر این شرکت لانچیا به دنبال گسترش حضور خود در سایر بازارهای جهانی است. به همین دلیل هم یک مدیر برند جدید برای فرانسه، آلمان، اسپانیا، بلژیک، لوکزامبورگ و هلند به استخدام لانچیا در آمده است.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.