معرفی کانسپت لینگشی L از دانگ فنگ و هوندا
حاصل یک همکاری منتشر شده در ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۹
لینگشی L

لینگشی L به عنوان کانسپت برند جدید Lingxi معرفی شد. این خودروساز جدید توسط جوینت ونچر دانگ فنگ و هوندا به منظور توسعه خودروهای برقی تأسیس شده است.

به گزارش خودروم، دانگ فنگ و هوندا اولین سرمایه‌گذاری مشترک خود در زمینه تولید خودروهای الکتریکی با برند جدید در چین را با نام لینگشی (Lingxi) تأسیس کردند. تاکنون سایر شرکت‌های بزرگ چین، جوینت ونچرهایی همانند فاو آئودی یا سایک فولکس واگن را به منظور ساخت خودروهای الکتریکی فعال کردند.

کانسپت لینگشی L و لوگوی جدید

لینگشی L

لینگشی L خودرویی کاملاً جدید و الکتریکی است. شاسی این محصول کاملاً جدید بوده و به شکل اختصاصی به منظور تولید خودروهای برقی توسعه می‌یابد. در این شاسی مسائل ایمنی باتری مورد توجه قرار گرفته و اولین مدل برند لینگشی سال آینده وارد بازار خواهد شد. این خودرو مدلی متفاوت نسبت به محصول الکتریکی هوندا یعنی e:NS است.

طراحی لینگشی ال

لینگشی L

لینگشی ال به عنوان اولین خودروی مفهومی برند Lingxi توسط تیمی از طراحان تازه وارد و ۳۰ ساله ساخته شد. این طراحان در نمای بیرونی از زبان چند وجهی بهره می‌برند و کابینی فضایی مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته رانندگی به همراه درهای فولیو را به ارمغان آورده‌اند.

لینگشی و هوندا

برند لینگشی از فناوری‌های هوندا استفاده خواهد کرد. این تکنولوژی‌ها مبنایی برای برقی سازی جوینت ونچر دانگ فنگ و هوندا هستند. زیرا این سرمایه‌گذاری بدنبال رساندن ظرفیت تولید خود تا سال ۲۰۲۵ به نرخ ۵۰ درصدی برای تولید خودروهای الکتریکی است. همچنین تا سال ۲۰۳۰ نیز ۱۰ خودروی الکتریکی جدید را وارد بازار خواهد کرد. در حال حاضر دانگ فنگ و هوندا یک خودروی برقی و دو نمونه پلاگین هیبریدی را وارد بازار کرده‌اند. پرفروش‌ترین انها نسخه پلاگین هیبرید CR-V با فروش ۸ هزار دستگاه بود. خودروی برقی e:NS نیز تنها ۶۹۰۰ دستگاه فروخته است.

دسته بندی ها: خارجی عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.