تصاویر هونگچی E202 منتشر شد
لوکس و تمام برقی منتشر شده در ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
هونگچی E202

کانسپت جدید هونگچی با برند New Energy، فناوری خودران، باتری 800 واتی و... بزودی به تولید رسیده و به غیر از چین در کشورهای آلمان، فرانسه و... به فروش می‌رسد.

به گزارش خودروم، اخیراً برند هونگچی تصاویری رسمی از شاسی بلند کاملاً برقی خود برای آینده را با نام E202 و برند تجاری Hongqi New Energy منتشر کرد. این خودرو به باتری‌های سری Qilin ساخت CATL مجهز بوده و از پلتفرمی 800 ولتی با فناوری تعویض باتری استفاده می‌کند. انتظار می‌رود که هونگچی E202 در نیمه دوم سال جاری میلادی رونمایی شده و در سال 2024 نیز وارد بازار شود.

هونگچی New Energy نام برندی جدید و کاملاً برقی بوده که در اوایل ژانویه تاسیس شد و اکنون توسط هونگچی رهبری می‌شود. تمرکز این برند فقط بر روی بازار چین نیست؛ بلکه بسیاری از بازارهای اروپایی مانند آلمان، نروژ، سوئد و فرانسه را هدف گرفته است. به گفته نمایندگان این برند خط تولید New Energy در مجموع 15 خودروی برقی شامل سدان، SUV و MPV را به تولید می‌رساند.

Hongqi E202

خودروی هونگچی E202 براساس پلتفرم ماژولار هونگچی FMEs ساخته شده و شامل انواع خودروهایی با فاصله محوری 2,700 تا 3,450 میلی‌متر می‌شود. این پلتفرم اجازه چرخش 90 درجه‌ای به چرخ‌ها را می‌دهد. هونگچی مدعی است که E202 تنها در مدت زمان 5 دقیقه پس از شارژ شدن از طریق سیستم شارژ سریع 800 ولت، قادر به پیمایش مسافتی 300 کیلومتری است. همچنین برخورداری از سیستم چهار چرخ متحرک، رانندگی خودکار و شارژر بی سیم 22 کیلوواتی از جمله سایر قابلیت‌های E202 عنوان می‌شود.

Hongqi E202

از نظر ظاهری نشان هونگچی New Energy در مرکز پیشانی خودرو قرار دارد. چراغ‌های جلو در هر دو طرف باریک و نازک بوده و شمایلی مانند عدد 7 دارند. همچنین به احتمال قوی سپر جلو با فیبرکربن ساخته شده است. بدنه دو رنگ بوده و شیبی نرم از ستون A دارد. اسپویلر سقفی اسپرت با حروف لاتین هونگچی و ستون D با تزئینات ماتریسی جلو نمایی می‌کند. نشان هونگچی New Energy روی رینگ‌ها هم دیده می‌شود. بر روی سقف یک لیدار برای سیستم رانندگی خودران وجود دارد. به جای آینه‌های جانبی از دوربین استفاده می‌شود. شمایل قسمت عقب شباهت زیادی به جلوی خودرو دارد و در این بخش دیفیوزر مشکی و یک چراغه هشدار LED شبیه به دو خط عمودی دیده می‌شود.

پلتفرم هونگچی E202

خودروی هونگچی E202 براساس پلتفرم ماژولار هونگچی FMEs ساخته شده و شامل انواع خودروهایی با فاصله محوری 2,700 تا 3,450 میلی‌متر می‌شود.

باتری

این خودرو به باتری‌های سری Qilin ساخت CATL مجهز بوده و از پلتفرمی 800 ولتی با فناوری تعویض باتری استفاده می‌کند.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.