معرفی کادیلاک CT5 مدل 2025 با نمایشگر 33 اینچی
سدان یعنی چی؟ منتشر شده در ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۸
کادیلاک CT5 مدل 2025

در نمایشگاه بین المللی خودروی دیترویت آمریکای شمالی، کادیلاک CT5 مدل 2025 به عنوان فیس لیفتی جدید با نمایشگری 33 اینچی رونمایی شد.

به گزارش خودروم، کادیلاک CT5 مدل 2025 در نمایشگاه بین المللی خودروی دیترویت آمریکای شمالی رونمایی شد. قیمت این خودرو هنوز مشخص نیست؛ اما احتمالاً در بهار سال آینده شاهد فروش ان خواهیم بود. در حال حاضر کادیلاک فقط جزئیات یاندک درباره نسخه استاندارد ارائه می‌دهد. پس فعلاً باید منتظر CT5-V و نسخه Blackwing باشیم.

کادیلاک CT5 مدل 2025

در هر حال کادیلاک CT5 مدل 2025 را باید یک فیس لیفت ظریف دانست. این خودرو جلوپنجره‌ای بزرگتر و تزئیناتی مشکی و براق در میانه آن دارد. همچنین از کروم برای تزئین لبه‌های کاپوت و دور شیشه‌ها استفاده می‌شود. چراغ‌های جلو ظاهری مستطیلی شکل و جدید داشته و در گوشه‌های بخش جلویی خودرو قرار دارند.

کادیلاک CT5 مدل 2025

لامپ‌ها، گرافیک و اضافه نمودن بخشی افقی به چراغ‌ها را باید از جمله تغییرات انها دانست. سپر نیز کمی زاویه دارتر است. البته در مدل اسپورت از جلوپنجره مشکی و بدون تزئینات کرومی استفاده می‌شود. سپر نیز همانند بخش مزبور بوده و به دور جلوپنجره پوششی مشکی وجود دارد. عقب کادیلاک CT5 2025 تغییری نمی‌کند. برند کادیلاک رنگ‌های جدید Deep Space Metallic و Typhoon Metallic را برای این خودرو در نظر گرفته است.

امکانات کادیلاک CT5 2025

درون این خودرو نمایشگری LED و منحنی با قطر 33 اینچ و به شکل استاندارد وجود دارد. از این مانیتور بزرگ به عنوان جلو آمپر و نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی خودرو با وضوح 9K استفاده می‌شود. کادیلاک CT5 2025 از Google Built-In شامل نقشه، دستیار صوتی و گوگل پلی استفاده می‌کند. این خودرو دارای اتصال 5G به صورت وای فای و اختیاری بوده و در تمام نسخه‌ها از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند.

کادیلاک CT5 مدل 2025

راننده قادر به شخصی‌سازی برنامه‌ها و آیکون‌های نرم‌افزاری خودرو است. علاوه بر این می‌تواند اطلاعات جلو امپر خودرو را مطابق با سلیقه خود انتخاب کند. سه حالت رانندگی تور، اسپورت و برفی به همراه تنظیمات MyMode شامل واکنش‌پذیری فرمان، صدای موتور و احساس ترمز نیز در اختیار راننده خواهد بود.

کادیلاک CT5 مدل 2025

کادیلاک در این خودرو از فناوری‌های جدید ایمنی استفاده می‌کند. البته قابلیت سوپر کروز کاملاً اختیاری است. در هر حال به طور استاندارد در این خودرو از سامانه هشدار نقطه کور، ترمز اضطراری خودکار، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و دستیار هوشمند سرعت استفاده می‌شود.

مشخصات فنی کادیلاک CT5 مدل 2025

پیشرانه تغییری نسبت به قبل نمی‌کند. کادیلاک CT5 مدل 2025 موتوری 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با قدرت 237 اسب بخار و 350 نیوتن متر گشتاور در اختیار دارد. البته مشتریان قادر به سفارش آن با موتور 3 لیتری V6 توئین توربو 335 اسب بخار با 550 نیوتن متر گشتاور هستند. هر دو پیشرانه به گیربکس اتوماتیک 10 سرعته متصل بوده و نسخه‌های پایه دیفرانسیل عقب خواهند بود. ولی امکان سفارش نمونه چهار چرخ متحرک برای مشتریان وجود دارد. این خودرو در کارخانه کادیلاک واقع در میشیگان مونتاژ می‌شود.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.