فیات تیتانو با پلتفرم چینی معرفی شد
برای آفریقا و آمریکای لاتین منتشر شده در ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
فیات تیتانو

گروه استلانتیس بواسطه همکاری چانگان و PSA پلتفرمی به نام Kaicene F70 را در اختیار دارد. پژو لندتراک بر اساس این پلتفرم توسعه یافت و اکنون فیات تیتانو برادر دیگر آن خواهد بود!

به گزارش خودروم، گروه خودروسازی استلانتیس محصولات متنوعی تولید می‌کند و برخی از آنها را نمی‌توان در هر بازاری خریداری نمود. برخی از نمونه‌های مزبور نیز شامل رم ۷۰۰، فیات استرادا و رم رمپیچ می‌شوند. آخرین مورد از نمونه‌های مزبور نیز احتمالاً به سرنوشت خودروهای مزبور دچار خواهد شد. منظور ما پیکاپ فیات تیتانو است. خودرویی با پلتفرم پژو لندترک به در آمریکای لاتین و آفریقا روزهای جالبی را سپری می‌کند.

پلتفرمی چینی

فیات تیتانو

فیات تیتانو نامی بر گرفته از اساطیر یونانی است. مانند نیسان تایتان که با فورد رنجر رقابت می‌کند. برای ساخت تیتانو از پلتفرم سایز متوسط چانگان Kaicene F70 استفاده می‌شود. منظور ما پیکاپی چینی است که توسط چانگان و PSA توسعه یافت. این پلتفرم از سال ۲۰۱۹ میزبان چندین نشان مختلف بوده و کارخانه‌های گوناگون در سراسر جهان مطابق با شرایط بازار محلی آن را به تولید می‌رسانند.

مشخصات فنی فیات تیتانو

فیات تیتانو

اکنون فیات تیتانو را می‌توان در کشور الجزایر با موتور ۱,۹ لیتری دیزلی سفارش داد. پیشرانه نمونه مزبور ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس شش سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌کند. این نیرو برای حمل باری به وزن ۱۲۱۰ کیلوگرم مناسب خواهد بود. اما در برزیل باید منتظر موتور ۲,۲ لیتری دیزلی با قدرت ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن‌متر برای تیتانو باشیم.

تیپ‌های مختلف

در الجزایر امکان خرید نسخه دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل در تیپ‌های تک یا دو کابین وجود دارد. بنابراین اهالی کشور مزبور با خرید وانت تیتانو فضایی کافی برای پنج سرنشین را در اختیار دارند. ظاهراً تیتانو به منظور استفاده از ظرفیت‌های کارخانه فیات استلانتیس در اروگوئه به نام نوردکس، فقط با نسخه دو کابین وارد بازار برزیل خواهد شد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.