خودروی 14 هزار دلاری بائوجون Yunduo معرفی شد
رقیب دلفین منتشر شده در ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
بائوجون Yunduo

سرانجام بائوجون Yunduo رسماً معرفی شد و این خودروی 14 هزار دلاری چینی از جوینت ونچر SGWM بزودی وارد بازار این کشور می‌شود.

به گزارش خودروم، اکنون مشتریان چینی قادر به ثبت سفارش برای خودروی پنج نفره بائوجون Yunduo هستند. این خودرو الکتریکی در دو نسخه با شعاع پیمایش 360 و 460 کیلومتر عرضه می‌شود. مشتریان چینی برای ثبت سفارش این محصول باید به سایت رسمی گروه SGWM به عنوان جوینت وچر مشترک سایک، جنرال موتورز و وولینگ مراجعه کنند. البته قیمت نهایی این خودرو همزمان با رسیدن موعد تحویل مشخص می‌شود. به نظر بسیار از فعالین اقتصادی چین، قیمت نهایی این محصول نزدیک به 14 هزار دلار خواهد بود.

بائوجون Yunduo

از نظر ابعاد این خودرو 4,295، 1,850 و 1,652 میلی‌متر اندازه دارد. فاصله محوری آن نیز 2,700 میلی‌متر است. بی وای دی دلیفین ابعادی 4,150، 1,770 و 1,570 میلی‌متری دارد و فاصله محوری آن نیز 2,700 میلی‌متر اعلام می‌شود. بنابراین بائوجون Yunduo بزرگتر از رقیب مشهور خود خواهد بود. بر روی این خودرو از رینگ‌های 17 اینچی استفاده می‌شود و بائوجون این محصول را به سانروف پانوراما مجهز می‌کند. مشتریان قادر به سفارش رنگ‌های سفید، بنفش و سبز برای این خودرو هستند. تریم داخلی نیز به شکل دو رنگ زمردی و بژ خواهد بود.

مشخصات فنی بائوجون Yunduo

بائوجون Yunduo

از نظر فنی باتری 37,9 یا 50,6 کیلووات ساعتی انرژی این خودرو را ذخیره می‌کند. بنابراین بائوجون Yunduo به شکل ترکیبی قادر به پیمایش 360 یا 460 کیلومتر مسافت است. باتری‌ها براساس تکنولوژی بدون ماژول هستند و دارای سامانه مدیریت حرارتی خنک کننده مایع خواهند بود. در حالت شارژ سریع کمتر از 30 دقیقه زمان می‌برد که میزان شارژ باتری‌ها از 30 به 80 درصد برسد. ضمن اینکه از نازل شارژ 220 ولتی هم پشتیبانی می‌شود. حداکثر قدرت موتور 134 اسب بخار با گشتاور 200 نیوتن متر است.

امکانات

فضای داخلی طراحی مینمالیستی داشته و با سبز زمردی یا رنگ بژ تزئین می‌شود. به شکل استنادارد جلو آمپری دیجیتالی 8,8 اینچی پیش روی راننده قرار دارد. نمایشگر لمسی مرکزی 15,6 اینچی نیز از ورژن دوم سیستم عامل لینگ پشتیبانی می‌کند. نورپردازی 256 رنگ، شارژ بی‌سیم، کروز کنترل تطبیقی، دو کیسه هوا، کنترل پایداری الکترونیکی و… نیز در دسترس هستند.

بائوجون Yunduo

ضمن اینکه بنابر ادعای بائوجون صندلی‌ها به سبک مبلمان حبابی شکل ایتالیایی بوده و شبیه به اتاق نشیمن هستند. برای این صندلی‌ها از فوم‌هایی با چگالی بالا استفاده می‌شود. بهترین نسخه تنظیمات 6 جهته برقی صندلی راننده و 4 جهته برقی صندلی شاگرد را به همراه دارد.

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.