کانسپت جیپ اونجر 4×4 با دو پیشرانه الکتریکی معرفی شد
الکتریکی آفرودی! منتشر شده در ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۶
جیپ اونجر 4x4 / چهار چرخ متحرک

کانسپت جیپ اونجر 4x4 یا چهار چرخ متحرک در نمایشگاه خودرو پاریس 2022 به همراه تغییرات ظاهری محسوس و مشخصات فنی متفاوت معرفی شد.

به گزارش خودروم، چیپ بدون سیستم چهار چرخ متحرک معنا ندارد؛ برند استلانتیس نیز با درک این موضوع کانسپتی از جیپ اونجر 2023 با قابلیت 4×4 رونمایی کرده است. جیپ اونجر 4×4 به عنوان یک پیش نمایش در نمایشگاه خودروی پاریس با رنگ‌های متقاوت، نورپردازی LED و تزئینات آبی رنگ حضور دارد. از دیگر تغییرات قابل ذکر جیپ اونجر چهار چرخ متحرک باید به قوس بیشتر گلگیر چرخ‌ها به خاطر میزبانی از لاستیک‌هایی بزرگ‌تر و روف ریل اشاره کرد.

متاسفانه جیپ هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات فنی این خودرو فاش نکرده؛ با این حال اونجر AWD به ما می‌گوید که مهندسان یک پیشرانه الکتریکی روی محور عقب نصب کرده‌اند. نسخه استاندارد و تک موتور این خودرو به یک پیشرانه 154 اسب بخاری با گشتاور 260 نیوتن‌متر بر روی محور جلو مجهز است. باید دید که آیا پیشرانه دوم همانند پیشرانه نسخه دیفرانسیل جلو است یا نه.

جیپ اونجر 4x4 / چهار چرخ متحرک

جیپ اونجر چهار چرخ متحرک زاویه خروج 34 درجه و زاویه شکست 20 درجه‌ای دارد. فاصله این خودرو با زمین 200 میلی‌متر است. جیپ در مورد نسخه تک موتور اونجر گفته بود که برای پیمایش مسافتی 30 کیلومتری، فقط باید آن را 3 دقیقه شارژ کرد. با این جال شارژ کامل آن از 20  تا 80 درصد 24 دقیقه زمان نیاز داشت و حالا مشخص نیست که با نصب موتور الکتریکی روی محور عقب، تا چه حد ارقام یادشده تغییر می‌کنند.

هواداران جیپ در ایالات‌متحده آمریکا نباید به دنبال اونجر باشند؛ چون این خودرو در آمریکای شمالی عرضه نمی‌شود و به جای آن باید به سراغ واگنیر S و… بروند.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.