هونگچی اچ 9 جدید با 20 تریم مختلف به فروش می رسد!
لوکس چینی ها منتشر شده در ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
هونگچی اچ 9

برند لوکس و گران قیمت هونگچی فروش نسل جدید مدل H9 را به همراه ارتقاء بصری و نرم افزاری و در 20 مدل مختلف وارد بازار چین کرد.

به گزارش خودروم، به تازگی نسل جدید هونگچی اچ 9 به عنوان سدانی بزرگ در نمایندگی‌های برند Hongqi حضور دارد. این خودرو در مقایسه با نسل قبلی هونگچی H9 علاوه بر تغییرات ظاهری، در بحث تعدد تریم و سامانه‌های هوشمند به پیشرفت‌های زیادی دست می‌یابد.

از نظر ظاهری هونگچی اچ 9 همچنان دارای سبک طراحی مدل قبلی است. اما به مقدار ناچیزی طراحی آن بهبود می‌یابد. در این خودرو جلوپنجره‌ای با طرح آبشاری وجود دارد. چراغ‌های جلو نیز باریک و بلند هستند. مه شکن‌ها هم ترکیبی از شکل L را دارند. چراغ‌ها از نظر نوردهی بهتر از نمونه قبلی هستند.  لوگوی سری H روی لبه چرخ‌ها قرار دارد. این لوگوی بهینه با رنگ بیرونی خاکستری نقره‌ای کوانتومی پوشیده می‌شود. رنگ‌های بدنه Glory Blue و Quicksand Gold دیگر برای هونگچی H9 عرضه نخواهند شد.

هونگچی اچ 9

در کابین دیگر از تریم خاکستری و سفید استفاده نمی‌شود. سقف جیر هم در برترین تریم‌ها کارایی ندارد. در مدل‌های تجاری از پشت سری‌های خواب استفاده می‌شود. همچنین میزان بکارگیری رنگ قرمز ماسه‌ای و بنفش کاهش یافته است. این رنگ‌ها را اکنون در مدل‌های پایه خواهید دید. اجزاء مختلف کابین از مواد ضد باکتری و… ساخته می‌شود. کابین کاملاً استریلیزاسیون است.

هونگچی اچ 9

از نظر ایمنی عملکرد سامانه حفظ خودرو در بین خطوط بهینه می‌شود. باتری‌ سرب اسیدی سابق جای خود را به باتری AGM جهت جلوگیری از اتلاف انرژی می‌دهد. هر دو نمایشگر مرکزی و جلوآمپر حالت حفاظت از چشم دارند. از سامانه هوشمند Qisi استفاده می‌شود. دکمه‌های فرمان هونگچی اچ 9 جدید نیز بهینه‌ هستند.

مشخصات فنی

مشخصات فنی تغییری ندارد. همچنان در هونگچی H9 جدید هم از موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ و سامانه هیبریدی ملایم 48 ولت با قدرت 252 اسب بخار و حداکثر گشتاور 380 نیوتن متر استفاده می‌شود. علاوه بر این پیشرانه 3 لیتری V6 سوپرشارژ با قدرت 283 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر نیز برای این خودرو قابل سفارش خواهد بود. نیرو در تمامی نسخه‌ها توسط گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

دسته بندی ها: تازه ها عناوین روز
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.