نیکا موتور، لادا را به ایران می‌آورد
منتشر شده در ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۰
لادا

لادا بواسطه شرکتی به نام نیکا موتور وارد بازار ایران خواهد شد. البته این موضوع فعلاً قطعی نیست و باید منتشر آینده و پیش آمدهای مختلف باشیم.

به گزارش خودروم، ظاهراً خودروساز روسی لادا با همکاری شرکتی به نام نیکا موتور وارد بازار ایران خواهد شد. این موضع را می‌توان با نگاهی به پوستر کنسرت یکی از خوانندگان مطرح کشور مورد بررسی قرار داد. جایی که لوگوی لادا و نیکا موتور در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

البته سطح همکاری لادا با نیکا موتور هنوز مشخص نیست. ما نمی‌دانیم که این شرکت به عنوان واردکننده محصولات لادا عمل می‌کند یا اینکه خطوط تولید اختصاصی لادا در ایران را نیز راه‌اندازی خواهد نمود. آنچه ما می‌دانیم به این نکته خلاصه می‌شود که نیکا موتور در شبکه‌های اجتماعی خود را نماینده رسمی لادا معرفی می‌کند.

لادا برندی زیر مجموع از خودروسازی آوتوواز روسیه است. این خودروساز حاصل سرمایه‌گذاری مشترک فیات ایتالیا و شوروی سابق در سال ۱۹۶۵ است. اولین خودروهای این برند با نام آوتوواز وارد بازار روسیه شدند. سپس از نام تجاری لادا استفاده شد. در سال ۲۰۱۶ رنو کنترل این شرکت را در اختیار گرفت؛ اما در سال ۲۰۲۲ دولت روسیه به طور کامل لادا را خریداری کرد.

دسته بندی ها: داخلی
برچسب ها:

ثبت دیدگاه

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.